От чим більше спілкуюсь з людьми, тим більше бачу, що подвійні стандарти у нас розвинуті далі нема куди. От наприклад - якщо людина пішохід - то "у всьому винні автомобілі, їздять тут як хочуть і т.д., треба їм штрафи за хмари підняти", як тільки вона сідає за кермо - "розбігались тут пішоходи, так і кидаються під колеса, і ДАІ як липку обдирає" - якщо людина приходить в держустанову і там вимагають хабар - "уу, всі злочинці, сидять тут ні за що гроші беруть, прокурора на них немає", зате коли треба щось вирішити і там же вона дає хабар, а посадовець відмовляється його брати - "бач, принциповий який знайшовся..." - на роботі: просять тебе щсь зробити - "оо, я що найнялася тут за всіх робити, мені за то не доплачують і т.д.", зате коли потім когось попросить і така ж реакція - "понабирали тут гонорових, що нічо робити не хочуть" Загалом прикладів дооооооооосхочу. Мене отакі подвійні стандарти дуже дратують (звичайно всі ми не без гріха, і в мене, мабуть, часом проступають), але як з тим явищем боротися??? Бо ні до чого хорошого воно не призводить.
водії, для прикладу, називають пішоходів на англійський манер - pedestrian - тільки у них дуже погана вимова. а фотографії - вони кращі за дзеркало - зокрема, фотожопа є одним з головних "загальнолюдських" "проривів" у 20-му столітті. А такі думки приходять в голову лише тоді, коли якась черхова михня розповідає про хабарництво....
Ніяк. Було і буде. А що вас турбує? Яка вам, наприклад, справа до того, що людина думає про вас коли ви йдете пішки по дорозі? Мене турбує тільки те, що деякі громадяни вважають що придбавши собі машину вони стали значніше ніж решта людей, особливо від тих, що ходять пішки чи пересуваються на двох колесах і спираючись на те вони не пропускають пішоходів, паркуються там де хочуть, на дорозі їдуть не по правилах. Але це мусить обмежувати закон та відповідальність за його порушення. Тільки відповідальність за те що людина робить може примусити її робити все як вона зобов*язана, але для цього треба людей змінити.
Мусить пройти час. У нас просто нема автомобільної традиції, як скажімо у США. Дуже довгі роки авто все-таки було в першу чергу розкішшю, а не засобом пересування, оскільки дуже незначний відсоток громадян міг наскладати на нього грошей і дозволити собі придбати машину. І лише зовсім недавно авто стало у нас доступним для різних верств населення. Тому той, хто недавно купив авто, підсвідомо, по інерції із тих часів, все ще думає, що він крутіший за тих, хто по тротуарах ходить. У США, скажімо, авто це звичайний доступний засіб пересування уже багато десятиліть.
от я не воджу машину і не вважаю себе крутішою...але в багатьох випадках підтримую сторону водіїв... бо не раз на світлофорі машини рядом в 10 метрів стоять по два і більше рази... бо неспіввідносний час для пішоходів і машин (буває можна за той час три рази дорогу перейти).. і коли вже закінчиться час пішохода він все ж починає переходити, чи посеред дороги затримується... знаю, що пішоходам нелегко, бо сама курірую кожного ранку посеред тих машин... але очевидно керувати машиною по Львову - то однозначно геройство...
Ну... я б не назвала то подвійним стандартом, скоріше здатність до крайнощів і відсутність середини... Люди забули про поняття компроміс, от і все. Саму це вже забембало... Навіть на тему куріння в громадських місцях... Курець не хоче обмежень, але готовий на уступки. Не курець - тільки обмеження і ніяких уступків... Автомобіліст - пішоход... те саме, не бажання розуміти сторону іншого і шукати в собі причину. Просто людям простіше в комусь знайти билинку, а каміння в собі не помічати... Причому двобоко, як власне і описано в прикладах. Сама ж доволі компромісна і нелюблю впадати в крайні варіанти.
Да мне собственно никуда выезжать не надо, транспортную (_._) я круглосуточно на улице вижу. Вы можете себе представить что творится с утра на дорогах, если каждую ночь в спальном районе практически все газоны и обочины заставлены машинами, а пробки на дорогах не прекращаються и ночью? ИМХО в том же Киеве пробок больше. А Европе скучно - они ездят по правилам и даже пробки у них движутся.
ТА не тільки про водіння мова. Водіння то лиш приклад. І що про мене думають - не так важливо, але ж думками тут нічого не обмежуються. Відповідно люди і діють.
Подвійні стандарти - наслідок людської природи. Я завжди вважаю те, що мені подобається (корисне чи приємне) за правильне. Несвідомо. З тим можна боротись тільки шляхом усвідомлення та особистої зрілости. Пригадайте радянське кіно: "наші" розвідники - завжди герої, життя своє віддають, у тил ворога йдуть без вагань, а їхні "вороги" топчуть своїм кирзаком нашу землю...
Мені стосовно цього нагадався випадок з універу. Вела у нас пари американка, вивчали ми типу їх культуру. Так от, вивчали ми лист Франкліна, якщо не помиляюсь, де було написано, що те, що Гамерика належить Британії - то є найгірше рабство. Я от у неї і спитала, як можна було таке писати, коли у них на той час уже чорношкірі рабами були? Те саме з індіанцями...
ТАк то воно так, але мотиватором до таких дій і є ті ж подвійні стандарти. І виховуються вони, на жаль, змалку
ну взагалі то не подвійні стандарти, а просто люди в переважній більшості мають таку здатність як виправдовувати себе, навіть коли роблять зле... ну така натура і всьо))).. шем нігди не чув жи би хтось сказав жи він дурний і банєк чи просто ся змилив, а тіко *може ви і праві, але....*, або ше гірше *фіг ви праві, мені більше тра і я маю право*
Знаєте політика-то болото, подвійні стандірти там норма, але ж дратує, коли йдеш по вулиці, а мама везе візочок і кидає обгортки від цукерок на землю, а потім іншій мамі розказує про те яка невихована зараз молодь в школі, аж мене вивертає. В нас подвійні стандарти в елементарному, тому нам ще далеко до тої ж Європи. От вчора в центрі бачила як тато сина років десяти поставив зробити його маленьке діло посеред вулиці під будинком, легко його заступивши, а потім дома, сто відсотків, вчать пибирати за собою, ну і як з тим жити?