В принципі це було би краще в гілці про освіту дати але такої здається немає. Питання до студентів ну або прохання про пораду у викладачів. Ситуація така: треба розробити систему оцінювання на семінари для студентів по курсу, в кінці якого передбачено залік. Виходити треба з того, що в цілому в кожного студента не має бути більше 100 балів за семестр. питання що в ключати в систему оцінювання: відповіді, відвідування, реферати, контрольні, доповнення?
Відповідь: Питання до студентів ні. здається диференційовані заліки взагалі відмінені згідно болонського процесу. це має бути залік (зарах\незарах) + бали 66 і вище (наприклад).
Відповідь: Питання до студентів як в нас в політеху роблять.певну суму балів виділяють на семінари,себто відповіді.Далі йде контрольна,чи дві контрольні(як якому викладачеві зручніше).Деякі виділяють бали на реферати(але імхо,то занагло).Згідно Болонки,викладачі не мають права виставляти бали за відвідування.
Відповідь: Питання до студентів у нас це так роблять: розбивають 100 балів на блоки(при чому всі оцінки мають бути кратні 5). наприклад, І-ший блок: активність та ситематичність - 20 балів. включає в себе кількість оцінок та кількість пропущених занять.(в основному допускається 1 пропуск з дисципліни, якщо пропусків нема, або він 1 і кількість оцінок "4" та "5" складає приблизно половину від усіх семінарських занять плюс один(тобто, якщо заплановано 10 семінарських занять, то в студента має бути 6 четвірок або п"ятірок); зрозуміло, що якщо вже є трійки або більше одного пропуску, то залежно від ситуації 20 балів зменшується до 15, або 10, або 5. ну або ж до 0) ІІ-гий блок: модульний контроль. наприклад, виділяється на написання чи усну здачу модулів 2 семінарських заняття, кожен з модулів оцінюється в 25 балів, разом - 50. ще залежить від дисципліни. у нас, правовиків, більшість дисциплін поділяють на загальну та особливу частину, тоді модуль із загальної частини оцінюється в 20 балів, а модуль із спеціальної - в 30 балів. ІІІ-тій блок: індивідуальна робота студента - 30 балів, з них 20 - написання реферату або підготовка наукової роботи на студентську конференцію, і 10 балів - опрацювання самостійних питань, при цьому студентам надається орієнтовний перелік питань, що виходять за межі планів семінарських занять(тут кожен викладач робить як йому до вподоби - або ж приймає ці питання у студентів у свої індивідуальні консультаційні години, або ж заслуховує відповіді на певні з цих питань в ході семінарського заняття, якщо залишається вільна хвилинка).
Відповідь: Питання до студентів я би оцінювала тільки відповіді і контрольні щодо іншого: відвідування говорять лише про дисципліну, а не про знання реферати рідко сам хто пише, хоча й тему може вивчити, але не глибоко доповнення, на мою думку, як правило, не варті окремої оцінки хоча залежить які доповнення і які теми рефератів, бувають і варті високих оцінок, але думаю так рідко, що не варто їх оцінювати окремо
Відповідь: Питання до студентів Цілком згідна з Геленою - ставити бали за відвідуваність чи за скачаний з нету реферат - безглуздо. В залежності скільки годин відведено на семінари, проводити час від часу контрольні, за які і ставити бали (наприклад, 4 контрольних в семестр по 20-25 балів). Решту 10-20 балів можна заробити відповідями. Також можна ставити бали за доповнення. Щоб студенти пари не прогулювали - нехай за кожен прогул готують реферат, при чому реферат треба захистити, тобто або переказати його зміст, або відповісти на питання викладача.. П.С. А я б хотіла, щоб мені викладачі ставили бали за відвідування і наявність конспекту
Відповідь: Питання до студентів Та ні ж бо! Є термін, хто в термін не погасив заборгованості - незарах. І все. НІчого з тими ледарями церемонитись!
Відповідь: Питання до студентів та в принципі так, правда Нірванко. є ще кілька днів можна ще щось придумати. п.с. не в тему (надіюсь маю право? ) Нірванко з вами на потоці Євген Долінський часом не вчився?
Відповідь: Питання до студентів lotr_an,а можна поцікавитися,що ж то за предмет такий ти викладатимеш?
Відповідь: Питання до студентів можна звичайно. я буду вести семінари з курсу: "Основи теорії економічної конкуренції", буде 8 семінарів
Відповідь: Питання до студентів Це залежить і від предмету, і від того, чого Ви хочете добитись. Наскільки мені відомо, то залік виставляється виключно за результатами поточної успішності. Тобто Ви розбиваєте весь матеріал на відведені Вам години, враховуючи, що на першій парі курсу Ви ще не зможете опитувати, а на останній будете приймати до- і перездачі. Припустимо, у Вас 32 год. 32-4+28. 100 балів треба виставити за 14 пар. Розподіляєте ці бали відповідно до об'єму та складності матеріалу. За що ставити оцінки? Можна за відповіді (якщо мала група, бо за пару Вам треба всіх опитати). Можна робити коротенькі, але часті контрольні. Тоді є постійний стимул до навчання і Ви не зімлієте від превіряння. Можна реферати, якщо маєте силу їх читати і якщо студенти мають достатньо літератури, щоб їх написати. Можна тести, з врахуванням того, що їх треба робити хоча б 8 варіантів, бо їх найлегше списати, ба, навіть вгадати, тому вони не надто спонукають до навчання і не відображають фактичного рівня знань. Найкраще поєднувати різні форми. Успіху Вам!