Основні причини втрати грошей на рекламі в малому бізнесі

Тема у розділі 'Економіка, бізнес і фінанси', створена користувачем realmarketing, 29 сер 2009.

  1. realmarketing

    realmarketing New Member

    Основні причини втрати грошей на рекламі в малому бізнесі

    1. Відсутність контролю ефективності реклами.

    Кожен рекламодавець точно знає скільки коштує виготовлення його реклами, знає скільки коштує її розміщення в кожному конкретному випадку, й на кожному з носіїв. Але мало хто знає скільки потенційних покупців приходить з тієї чи іншої реклами, з того чи іншого носія. І головне – скільки покупок, і на які суми робиться покупцями що прийшли з тієї чи іншої реклами.

    Якщо ви не можете порахувати потенційних покупців, які приходять, чи не приходять, з тієї чи іншої реклами, то ви не знаєте куди ви вкладаєте свої гроші ефективно, інвестуєте їх, а куди ви їх викидаєте.

    2. Ловля риби там, де її немає.

    Можна мати найсучасніші снасті, найпрекраснішу й найпривабливішу наживку, вставати в 4 ранку… та все одно мати улов в рази менший, ніж у якого-небудь пацана, що закидає простий хліб начеплений на саморобний гачок з проволоки, в озеро що кишить рибою.

    Розміщення реклами в тих джерелах і на тих носіях, які не дивляться, не читають, чи не слухають потенційні клієнти, веде до прямого викидання грошей на вітер. Це один з найрозповсюдженіших і 100% вірних способів витратити гроші на рекламу марно.

    3. Не вірні, не правильні цілі.

    Зазвичай, створюючи рекламу рекламодавці, разом з її виробниками свідомо, чи не свідомо ставлять перед собою такі цілі:

    • заявити про себе – ось ми, підприємство «Таке-то», й ми надаємо такі-то послуги, або пропонуємо такі-то товари;
    • розказати про властивості й переваги товару що є в наявності, додаткових послугах, чи рівні сервісу;
    • підвищити впізнаність того або іншого товару, послуги, торгівельної марки, чи підприємства в цілому;
    • поінформувати про майбутні, чи актуальні промо-акції, нові пропозиції, знижки і т.д.;
    • створити позитивний імідж підприємства, яке замовило рекламу;
    • створити позитивне враження, та позитивне відношення до товару або послуги;
    • та інші.

    Але всі ці цілі розраховані на перспективу, на довгий строк спрацьовування, і жодна з них не розрахована на швидкий відгук, на приведення потенційних покупців за покупками прямо зараз.

    І тому віддача від такої реклами, по-перше, розтягнута в часі (іноді настільки що бізнес встигає вилетіти в трубу з такою рекламою, перш ніж дочекається клієнтів), а по-друге, сам принцип такої реклами передбачає не концентрацію ресурсів для цільового впливу на потенційних клієнтів, а їхнє розпилення.

    Єдина суттєво важлива ціль для ефективної реклами в малому бізнесі – привести якомогоа більше клієнтів у максимально короткі строки.
    Всі інші цілі – імідж, бренд, репутація, створення позитивного враження й т.д. важливі, але вторинні. Вони можуть бути, а можуть і не бути.


    Далі буде.
     
  2. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    Гм-м-м...
    А цей текст..? З кокою ціллю сюди? [​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Ворон

    Ворон ПТН ЗДХ

    З метою 'Ловля риби там, де її немає.'
    :dntknw:
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. Приветливая

    Приветливая Well-Known Member

    Цель-то ясная, семинар какой-нибудь о рекламе протолкнуть... Но исполнение... Даже не на двойку, к абсолютному нулю ползет:cry: Не позорьте цех, а...:cry:
     
    • Подобається Подобається x 3
  5. thinkers

    thinkers Well-Known Member

    а далі буде пряма реклама:)
     
    • Подобається Подобається x 2
  6. realmarketing

    realmarketing New Member

    Що, по Вашому, не так у виконанні? :)

    А от і нє :)
     
  7. realmarketing

    realmarketing New Member

    Продовження:

    4. Креатив заради креативу.

    Вже давно для всіх стало аксіомою, що головне в рекламі – креативність. І що саме креативністю можна зачепити майбутніх клієнтів, вразити їх настільки, що вони відразу почнуть купляти наш товар, чи замовляти наш послуги.

    Але досвід багатьох бізнесменів показує, що можна вгатити купу грошей, створити яскраву, захоплюючу рекламу, відкатати її в ЗМІ, а в підсумку продажі піднімуться лише на декілька відсотків, і ледве-ледве окуплять затрати на створення й розміщення такої реклами.

    Окрім того, всі ми знаємо, чи принаймні чули, про курйозні випадки, коли реклама вражає й залишається в пам’яті глядача, чи слухача, а сам товар який рекламується навіть на попадає в його поле уваги. І відповідно, мало хто може згадати й відповісти на питання що ж рекламувалось в тій рекламі. Про збільшення продаж тут звичайно навіть і мови не може бути.

    Звичайно, креативна, іміджева реклама працює, і приклад таких гігантів як Coca-Cola, Nike, SONY, Gillette, та багатьох інших усім відомих брендів доводить це. Але чи готовий на сьогодні хоч один приватний підприємець, або власник не великого бізнесу вкладати на рекламу по Україні мільйон доларів на рік, як це робить хоча б той же самий Gillette?

    Креатив в рекламі здорожує її відразу мінімум в 3 (в три!) і більше разів, а якщо це високоякісний креатив, то і в десятки та сотні разів. До того ж гарантій що вона спрацює ніхто не дає.

    130 років тому винахідник універмагів і мультимільйонер за сумісництвом, Джон Уономайкер писав: «Я знаю, що половину грошей які я витрачаю на рекламу, я витрачаю марно. Але я ніколи не знаю напевно – яку саме половину». Сьогодні підприємці, в багатьох випадках, не знають які 75% свого рекламного бюджету вони витрачають марно.

    Якщо перед рекламою з самого початку не поставлена задача приведення клієнтів за покупками, то в процесі розробки чи реалізації перед нею в любому випадку будуть поставлені інші задачі, які часто мало стосуються збільшення прибутку. І креатив у цьому буде тільки сприяти.
    Наприклад:
    • зробити щоб було красиво, чи просто «красивенько»;
    • щоб глядач посміхнувся;
    • щоб було круто! ми що гірші від інших?
    • щоб вразити інших;
    • мати змогу взяти участь у конкурсі на кращу рекламу;
    • щоб у всіх просто дух перехопило!
    • реклама повинна бути креативною – і ми даємо креативну рекламу!
    • і сотні інших.

    Тепер давайте подумаємо – якщо кінечною задачею реклами стоїть хоча б одна з цих цілей, в якому випадку ви вкладаєте свої кровні на збільшення продаж, а коли на щось інше?

    5. Реклама не привертає до себе уваги.

    Тут, думаю все зрозуміло – якщо реклама не привертає до себе увагу, значить на неї не подивляться, не послухають, не прочитають, а значить все те що в неї закладено пропаде даром, так же як і гроші затрачені на її створення та розміщення.
    Але, не дивлячись на простоту й очевидність цього твердження 80% реклами страждає тим що ніяк не привертає до себе уваги.
     
  8. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    Щоб не витрачати марно час:
    ЗІ: від себе особисто... Потерпіть! До 1 вересня залишилося зовсім трохи...
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. Приветливая

    Приветливая Well-Known Member

    Так я Вам и рассказала;) Но в качестве примера: на форуме есть как минимум одна возможность сделать это максимально легальным и красивым способом:)))
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. skole

    skole Well-Known Member

    Основна причина неефективної реклами - це нецільова реклама.
     
    • Подобається Подобається x 2
а де твій аватар? :)