оффтопи гілки "Християнство"

Тема у розділі 'Християнство', створена користувачем Romko, 14 чер 2011.

  1. Pan profesor

    Pan profesor Філософ 7-го розряду

    Чому? ви сумніваєтесь в моїй кваліфікації?
    а вам як?
    Ні, це я вас процитував :facepalm:
     
  2. Un.Known

    Un.Known споглядач з лінійкою ) Команда форуму

    Бо правила форуму це забороняють.
    А я вже писала.
    Ой, та ну )
     
  3. Pan profesor

    Pan profesor Філософ 7-го розряду

    Ну в такому випадку треба вказувати номер правила, бо щось я там стосовно постановки діагнозів не знаходжу пункту. Будь ласка, якщо вам не важко і якщо я не дуже забираю ваш час)
     
  4. Un.Known

    Un.Known споглядач з лінійкою ) Команда форуму

    Будьмо уважні (с) левандівка
     
    • Смішно Смішно x 1
  5. Pan profesor

    Pan profesor Філософ 7-го розряду

    так каже священик в церкві, а ви модератор, і мали би мене настановити на путь істиний, вказавши пункт правил, який я порушу, поставивши вам безкоштовно професійний діагноз. Я практикуючий психолог з багаторічним стажем, і можу вам допомогти розібратись у собі) де тут порушення правил?
     
  6. Latana Royal

    Latana Royal Рахунок для переказів порад: 322 223 322 223

    Ой, матінко рідна... :facepalm::facepalm: неначе федорішин реінкарнувався
     
    • Зе бест! Зе бест! x 1
  7. Pan profesor

    Pan profesor Філософ 7-го розряду

  8. Pan profesor

    Pan profesor Філософ 7-го розряду

    якби я був модератором, я би вас обидвох забанив за офтоп :dirol:
     
  9. Maklay

    Maklay Active Member

    Це тут на форумі типу "місцева знаменитість"?
     
  10. Maklay

    Maklay Active Member

    "Не копайте яму іншому, самі можете в неї попасти":)))
     
  11. Latana Royal

    Latana Royal Рахунок для переказів порад: 322 223 322 223

    угу, "міський божевільний" :))) набрид усім, як гірка редька, своїми зарозумілістю та самовихвалянням
    люди приходять поспілкуватися, а він - себе продавати, от тільки ніхто того "товару" й даром не хоче :pardon:
     
  12. Maklay

    Maklay Active Member

    А в яких обговореннях і темах форуму на це все можна подивитися, почитати про нього. І чи є в нього якийсь свій сайт?
     
  13. Latana Royal

    Latana Royal Рахунок для переказів порад: 322 223 322 223

    :)))
     
  14. Patrick

    Patrick Well-Known Member

    Православна Церква - це теж протестанське відгалуження від Католицької Церкви. Тільки Східнього обряду.
    І відбулося це в 1054р.
    Теоретично могли.Але в житті з ким спілкуєшся , до якого кола знайомих/конфесії належиш там тебе і згадують.
    І атеістом вона теж теоретично могла бути.
    Але насправді якщо вона була задіяна в українському житті - СУМ/ПЛАСТ , школа , громада то там невіємною частиною є i Церква.
     
  15. Ворон

    Ворон ПТН ЗДХ

    Протестантів у 1054 році не існувало. Православна Церква мала свого Папу в другому Римі - Константинополі. Опісля занепаду першого Риму це була майже єдина християнська церква. Не враховуючи арійських християн які інших нищили і зруйнували Рим. Розділ відбувся навпіл. Протестантами православні не були ніколи. Церкву вони не реформували ніколи. Протестантські реформаторські рухи зародилися значно пізніше серед римо-католиків і не мають ніякого відношення до православних.

    Since the East–West Schism of 1054, the Eastern Church has taken the adjective "Orthodox" as its distinctive epithet, and the Western Church in communion with the Holy See has similarly taken "Catholic", keeping that description also after the Protestant Reformation of the 16th-century, when those that ceased to be in communion became known as Protestants.

    Католиками себе вважають багато церков включно із анґліканською і епископальною. Хоча римо-католицька їх такими не визнає.

    In the sense of indicating historical continuity of faith and practice from the first millennium, the term "catholic" is employed by many other historic churches which claim to be "heirs of the apostolic faith".[2] These consider themselves to be catholic, teaching that the term "designates the historic, orthodox mainstream of Christianity whose doctrine was defined by the ecumenical councils and creeds" and as such, most Reformers "appealed to this catholic tradition and believed they were in continuity with it."[3]

    Within the Anglican Communion, the Oxford Movement promoted Anglo-Catholicism, which reemphasized the importance of doctrines such as theReal presence of Christ in the Eucharist and apostolic succession.[4][5]

    The Catholic Church teaches that Protestant churches are not in fact real churches as they do not have apostolic tradition of ordinations, and therefore, do not have valid Eucharist, nor are they in full communion with the successor of Saint Peter, the Pope. It does however recognise the shared apostolic tradition of the Eastern Orthodox Church. Whilst it maintains that all salvation comes through the church, this leaves scope for the salvation of other Christians with an imperfect communion with the Catholic Church, i.e. Protestants.[6]


    Православну церкву римо-католицька визнає за апостольську на відміну від протестантських. Терміни "православна" і "протестантська" не дорівнюють один одному і відносяться до різних церков.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  16. Ворон

    Ворон ПТН ЗДХ

    Arianism is a Christian belief that asserts that Jesus Christ is the Son of God, created by God the Father, distinct from the Father and therefore subordinate to the Father. Arian teachings were first attributed to Arius (c. AD 250–336), a Christian presbyter in Alexandria, Egypt. The teachings of Arius and his supporters were in direct opposition to the the prevailing theological views held by proto-orthodox Christians, regarding the nature of theTrinity and the nature of Christ. The Arian concept of Christ is that the Son of God did not always exist, but was created by God the Father. This belief is based on an interpretation of a verse in the Gospel of John (14:28):[1] "You heard me say, 'I am going away, and I am coming back to you.' If you loved me, you would be glad that I am going to the Father, for the Father is greater than I."

    Homoousianism was formally affirmed by the first two Ecumenical Councils. All mainstream branches of Christianity therefore consider Arianism to beheterodox and heretical. The Ecumenical First Council of Nicaea of 325 deemed it to be a heresy. At the regional First Synod of Tyre in 335, Arius was exonerated.[2] After his death, he was again anathemised and pronounced a heretic again at the Ecumenical First Council of Constantinople of 381.[3]The Roman Emperors Constantius II (337–361) and Valens (364–378) were Arians or Semi-Arians.

    Arianism is also often used to refer to other nontrinitarian theological systems of the 4th century, which regarded Jesus Christ—the Son of God, theLogos—as either a created being (as in Arianism proper and Anomoeanism) or as neither uncreated nor created in the sense other beings are created (as in Semi-Arianism).

    Найперший серйозний шизм в християнстві був між арійськими католиками і протоправославними. Останні перемогли і з них евентуально вийшли "римо-католики" і "православні". Хоча арійська католицька апостольська церква існує до нині, вона немає великої підтримки. Головний шизм це віра арійців у те що Ісус не є рівноцінний Богу і заперечення "святої трійці". У свій час це викликало масову різню між "арійцями" і "протоправославними". Сучасні "римо-католики" і "православні" є відгалуженнями від "протоправославних".
     
  17. Ворон

    Ворон ПТН ЗДХ

    Constantine secured the Vandals in Pannonia in 330 CE, and they co-existed with their Roman neighbors except in terms of religion. The Vandals were Arian Christians, while the Romans were Trinitarian (or Nicean) Christians. Religious differences caused problems between the Vandals and the Romans, but these were forgotten, temporarily, in the invasion of the region by the Huns. In 376 CE, when the Goths under Fritigern were fleeing from the Huns, they were allowed entrance into the empire and, of course, those Roman citizens living in Pannonia were allowed in as well; the Vandals, and many other tribes, were not. The Hunnic invasions continued until, in 406 CE, there was a large population of barbarian tribes gathered along the Roman border of the far bank of the Rhine River seeking safety within the borders of the empire. The Roman general Stilicho had reduced the garrison guarding the border because he needed as many men as he could muster to fight off Alaric I and his Gothic army.

    300-ті н.е. Вандали - арійські християни, римляни нікейські християни. Релігійна ворожнеча.

    [​IMG]

    Вандали плюндрують Рим у 455


    [​IMG]

    Вихідці із України - Візіґоти. Арійські християни. Плюндрують Рим у 410. Занепад Західної Римської Імперії. І багато інших арійських християн. Арійське християнство з'явилось коли Римська Імперія прийняла християнство. Але завдяки проповідників із Риму і Константинополя набуло поширення серед ґерманських племен.

    Шизм між Західною Р.І. (римо-католики) і Східною Р.І. (православні), грубо кажучи, відбувся через те який із двох Пап більший Папа. Що привело до взаємної екскоммунікації. Ніяких справді реліґійних причин як із арійськими християнами не було. І ті, і другі до сьогодні є нікейськими християнами.
     
  18. Ворон

    Ворон ПТН ЗДХ


    "Ніке́йський си́мвол ві́ри (лат. Symbolum Nicaeum) — прийнятий на Першому Нікейському соборі (325 рік) Символ віри — формула віросповідання, в якому оголошувалася божественність Бога-Сина, названого "єдиносущим (ομοούσιος, consubstantialis) Отцю», а після короткого третього компонента формули («віруємо в Духа Святого») містилася анафема аріанству. Після піввікової боротьби з аріанством Нікейський символ був прийнятий більшою частиною Церкви й у місцеві формули хрещення були включені його основні визначення.

    Під Нікейським символом мається на увазі також Нікео-Константинопольский символ віри, доповнений на Першому Константинопольському соборі (381) і уведений у літургію в Антіохїї біля 480 року, де опущені анафема й розширена третя частина, у якій проголошується божественність Святого Духа і його рівність Богові-Отцеві й Богові-Синові. Спочатку це був акт монофізитів, що підтвердили тим самим свою вірність Нікейскому символу без додавань, але ця практика виявилася прийнятною й для ортодоксальних послідовників Халкідонського собору451 року й незабаром стала загальновживаною на Сході. На Заході цей символ був уперше уведений у літургію в Толедо в 589 році. Щоб підкреслити рівність Отця і Сина, до слів про сходження Святого Духа на заході було додано filioque (східні, православні церкви цю зміну не прийняли). У цій формі Нікейський символ увійшов у латинську месу (в VIII столітті в Франції, а в XI — і в Римі)."
     
  19. manur

    manur Well-Known Member

    @Ворон-е, тема : "Квітка Цісик", розділ : "Музика".

    А Ви про що?;)
     
  20. Ворон

    Ворон ПТН ЗДХ

    Важливою є не мета а те що знайдене по дорозі до неї. :read:
     
а де твій аватар? :)