НОВА ПОШТА - Шахраї чи хороший перевізник

Тема у розділі 'Ти маєш право...', створена користувачем gsergii, 16 бер 2013.

  1. Sergiyua

    Sergiyua Member

    Уже пройшов майже місяць з часу втрати посилки і початку розгляду претензій на новій пошті. Результат стабільно ніякий. Дзвонимо на єдиний доступний телефон кол-центру і отримуємо стандартну відповідь - ваша претензія на розгляді. Жодних інших телефонів не надають і очевидно чекають чи вам вистачить натхнення до наступних дій або просто забєте на них. Отож у подібному випадку раджу ОДРАЗУ звертатись у поліцію або суд.
     
  2. Sergiyua

    Sergiyua Member

    Пройшов місяці і 9 днів, і кошти таки повернули!
     
  3. dukens

    dukens New Member

    Історія з Вінниці і не тільки.

    Зайвий раз з ними не зв'язувайтися, тільки бувають продавці, що тільки НП.

    Так я 15 червня 2017 року зробив замовлення на дві одиниці напою, які надійшли до відділення Нова Пошта № 5, 15 червня 2017 року і яке я там отримав 22.06.2017 18:29:47. Номер накладної 20400052849005. Працівниця Нової Пошти мені заявила, що я маю заплатити, за один із напоїв додатково 30 гривень пені, хоча навіть на обох упаковках, була дата 17.06. При цьому половину часу за мною на огляді стояла саме ця операторка, хоча там був спеціальний працівник, який відповідає за огляд. Працювала вона на робочому місці, які місцеві працівники називають “галеркой”, при чому там вона була тільки одна, хоча там два робочих місця. Погодився переплатити 30 гривень, бо це було на подарунок, і вже був натяк людині, що це буде.


    На наступний день спочатку подзвонив на гарячу лінію Розетки, там, наперед, порадили мати їх телефон гарячої лінії, щоб відразу при такій ситуації дзвонити до них, і вони розберуться з ситуацією, але все одно пообіцяли зробити запит стосовно даної ситуації до Нової Пошти.


    Дзвонив на гарячу лінію 09.16 23 червня 2017 року, оператор Марія, яка була збентежена, тим що я розповів, вона казала, що ви не мали платити, а я пояснював, що мені інакше не віддали би замовлення. Наприкінці, вона обіцяла з цим розібратися і, що мені через годину передзвонять.


    Потім передзвонив ще раз, і ще раз пояснив ситуацію оператору Михайлу, і взнав у нього хто був той оператор, який вимагав додаткові кошти, Яцинська Ганна Сергіївна. Він теж пообіцяв залишити скаргу і, що зі мною зв’яжеться спеціаліст.


    Звичайно, зі мною ніхто так і не зв’язався, але інформація, що скаржився до них дійшла, але вони зробили з неї хибні висновки.


    Прийшов забирати два відправлення: картина накладна 59998048689126 та праска Bosch TDA 503011 P накладна 20400053838389.


    І тут, як на диво, картина прийшла з промоклим картоном, хоча була добре обмотана стрейч плівкою, і якщо відправник не підстрахувався і не додав би плівку ще всередину, то картина була би пошкоджена.


    З праскою вони вчинили простіше, розбили на друзки, але дуже вже “майстерно”, коробка була не пошкоджена і запакована фірмовою наліпкою Bosh.


    Далі пішло ще цікавіше, я часто купляю картини, і щоб нести 60 на 90 см, її треба обмотати, зробити таку собі ручку, тим більш картина не важка 1,5 метра вистачило, як вистачало раніше, і навіть в кілька шарів, бо картини були і більш важкі. І мені давали скотч, і часто допомагали обмотати, і я не раз повертав кимось забутий скотч операторам, щоб не пропав.


    А тут я хотів переписати дані наглядача за перевіркою товару, як тут же вискочила, напевно, завідуюча і, заявила, що пишіть на мене, а краще на 5відділення, а на моє зауваження, то ,що до послуг Нової пошти краще не звертатися, радісно заявила, так, звичайно.


    Хочу зауважити, що я є людиною врівноваженою, голос не підвищую та веду себе чемно, в цьому відділенні я обслуговуюсь з моменту його відкриття та людина в собі впевнена. Виникає питання, що ж вони собі дозволяють з іншими користувачами їх “послуг”? На місті власника, я би дуже би придивився до цього відділення та системи разом.


    Згадав ще випадки. Прийшла запчастина, металева пластина, погано пофарбована, відсилаю назад, тільки за доставку платив 30 грн., а назад 40. Операторка каже, що це може розмір змінився чи вага, і це за кілька хвилин огляду у неї на очах. І таке було два рази.

    Один раз замовив взуття недешеве, домовився з продавцем, що якщо не підійде, то вже заміна на інший розмір буде за мій рахунок. Пояснив це операторці, все зрозуміла. Потім дні йдуть, взуття на заміну не приходить. Виявилось, що вони чекали часу, коли воно ніби іде на утилізацію, сподобалось взуття спортивне операторці. Примітивно відбрехалося, що вона ніби подумала, що це я просто не хочу його забирати заплативши гроші, і це всього то за 7000 грн., брав по 4000 грн. по акції.

    Знайомий годинникар із Закарпаття, то при їх згадувані тільки свариться. Він відновлює старі камінні годинники, то вони вбили їх в шматки, добре що вдалося отримати компенсацію.
     
  4. MKudrjashka

    MKudrjashka Member

    Людоньки допоможіть. Візьміть участь в опитуванні, яке вирішить мою суперечку з подругою. От в мене виникла неприємна ситуація, з даною компанією, яку я вирішую лише з працівниками компанії, а от вона готова про це писати всюди, хоча як на мене такий шум ситуацію не вирішить. А як вважаєте ви?
    1. Куда ви звертаєтеся, якщо отримуєте неякісні послуги Нової Пошти?
    - Кол-центр
    - Відділення Нової пошти
    - Фейсбук сторінка Нової Пошти
    - Форма зворотнього зв'язку на сайті Нової Пошти
    - Мобільний додаток Нова пошта
    - Сайти відгуків
    - Пишете пост у себе на сторінці у Фейсбуці з тегом Нова пошта
    - Нічого не роблю
    2. Чи пишете ви про негативний досвід в соціальних мережах:
    - Так
    - Ні
    3. Якщо ви отримали негативний досвід співпраці з Новою Поштою, чи користувалися ви її послугами надалі?
    - Так
    - Ні
     
  5. muravey

    muravey Well-Known Member

    В офісах Нової Пошти обшуки у всіх великих містах країни. Покращення?
     
  6. Gyppsy

    Gyppsy Маленький пересічний українець :hi:

  7. Gyppsy

    Gyppsy Маленький пересічний українець :hi:

    Roman Stasyk
    2 год ·
    Ви навіть і не помічали, як Вас ОБМАНЮЄ Нова пошта.
    на інформаційних стендах НП вартість послуги вказана за КІЛОГРАМ (чим важча посилка, тим дорожче),
    Но насправді це не так!!! Нова пошта видумала нову одиницю виміру - ОБ'ЄМНА ВАГА??!?!
    І так, щоб переконатись в обман, простий експеримент! візьміть подушку 50х70см вагою 1.5кг і попробуйте відправити! Вартість послуги буде 100грн. бо за їхньою видуманою од. виміру це буде ОБЄМНА ВАГА В 20 кг.!!!!
    P. s Купував відро для роботи вага 0.7кг. за доставку захотіли 90грн?! так це відро і їздить з міста до міста [​IMG].
    [​IMG]

    зі

    Завжди є вибір. Можна запросто скористатися послугами "Укрпошти", шо нє?
     
а де твій аватар? :)