НОВА ПОШТА - Шахраї чи хороший перевізник

Тема у розділі 'Ти маєш право...', створена користувачем gsergii, 16 бер 2013.

  1. Alias

    Alias Львів-місто моєї мрії..

    Сьогодні отримали торт НП :)) Стан торта ідеальний. Вартість 2 кг посилки 30 грн.
     
  2. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    Дві посилки отримали? :)
     
  3. Alias

    Alias Львів-місто моєї мрії..

    Одну на 2 кг
     
  4. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    Два рази? :)
     
  5. Alias

    Alias Львів-місто моєї мрії..

    :haha:) Один раз .Сьогодні. По Новій Пошті. Вага 2 кг. Вартість 30 грн.
     
  6. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    то нашо писати два рази? :) о вже третій раз написала :)
     
  7. Alias

    Alias Львів-місто моєї мрії..

    А для чого запитувати? :)))
    Ну туплю я сьогодні, каюсь :blush:
    Видаліть не потрібне, якщо можна.:sad:
     
    • Смішно Смішно x 1
  8. Veselka alj

    Veselka alj Well-Known Member

    Що навіть торти передають новою поштою, а от цікаво чи в них до прикладу є холодильнтки си морозилки для транспортування продуктів?
     
  9. Alias

    Alias Львів-місто моєї мрії..

    Вони ж не перевіряють вміст посилки. А відправник заявив як сувенірна продукція :)
    Холодильників немає . Просто свіжий торт та швидка доставка в холодну пору року. Звичайно ж, якби було тепло ніхто б не наважився відправляти торт .
     
  10. glukhovat

    glukhovat New Member

    Доброго дня! Хочу вам розповізти і попросити поради ,бо незнаю як поступити .ось моя історія про те як нова пошта заробляє гроші .У мене є деякі речі які вже мені непотрібні і я продаю їх через інтернет.останнє що я продавал це був газовий котел.отримала звінок на мобільний з номера 0949207891 хлопець спитав мене про котел і каже чи можу я вислати його новою поштою в кіровоград на 2 відділення я сказала що можу .так я і зробила.В день коли він мав забрати котел ,і в наступний ,наступний..день він по телефону тягнув час казав що невстиг, заберу завтра ,я вже забрав і так до того дня коли на новій пошті вже йде комісія за зберігання .я позвонила на гарячу лінію ікажу дівчатам що отримувач забрав котел чому немає коштів які він мені відправив за котел ..одним словом вони щось виясняли потім мені перезвонили і сказали що мій котел на складі і ніхто його незабирав,і що я можу замовити зворотню доставку відповідно все за мій кошт. Повірте, всіляке може бути несподобався чи непідійшов і т.д.Але це ще не все .ну я думаю требаж той котел таки продати .Беру подаю знову оголошення в інтернетпід іншим ім'ям ,телефоном іт.д.
    І о чудо !бачу той самий номер до мене звонитьі як ні в чому небувало каже до мене що хоче його придбати чи можу я вислати його новою поштою в кіровоград на 2 відділення я в ступорі!!!!!!
    Підскажіть будьласка як мені поступити бо я так зрозуміла що я не одна така.
     
  11. glukhovat

    glukhovat New Member

     
  12. Hyligan

    Hyligan Іронічний

    Погуглыть цей номер, чувак чого тільки не купував :)))
     
    • Подобається Подобається x 2
  13. prius

    prius Well-Known Member

    Там не зрозуміло чувак чи чувіха
     
  14. Sergiyua

    Sergiyua Member

    Добавлю і свій випадок. Продав недешеву річ (500$ але ціна була у гривнях), відправив замовнику на вказаний адрес (смт Аули, виявляється і таке у нас є). Товар був застрахований, оскільки отримувач мав повернути за нього гроші. Після доставки робив спроби звязатися з замовником але телефон уже був поза мережею. Нова пошта після 5-ти днів зберігання товару починає нараховувати кошти за зберігання, отож я написав заяву і повернув товар, відповідно заплатив за доставку туди і назад. Коли отримував його, щось мені підказало перевірити товар, і у присутності працівника я відкриваю коробку і ....мягко кажучи дивувуюся. Коробка нової пошти, у ній оригінальна коробка від товару а у ній якісь незрозумілі і невідповідні речі. Кидалося у очі, що крали товар похапцем. Усі мануали лдо приладу лежали на місці і було два кронштейна для приладу і для датчика, які не критичні але потрібні для використання. Працівник сказав - добре що Ви його відкрили тут одразу. Склали претензію, і починаються події добре описані на початку теми. На усі мої звернення (а звертатися можна лише по загальному телефону) дівчинка відповідає що моя претензія "на розгляді" і обіцяє що попросить звязатися зі мною. Буду робити подальші рухи і результат викладу сюди. Для себе зробив висновок, що це була цілеспрямована крадіжка, і замовник працював у змові з працівниками нової пошти або сам був її працівником. Навіть у кращому випадку - повернення коштів, я уже втрачаю оскільки товар був проданий у доларах з перерахунком у гривні. Нова пошта з валютою не працює.
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. Sergiyua

    Sergiyua Member

    Їздив на 1-е відділення НП - нічого нового не добився, оскільки це таке саме відділення як і інші. Керівництво знаходиться за іншою адресою. Написав нову претензію на не розгляд моєї претензії. Оскільки у них термін розгляду 7 днів (якщо сума більша 5000грн) а уже пройшло 2 терміни то тепер мають звязатися зі мною і відреагувати на другу претензію у термін до 3-х днів.
     
  16. Hoakina

    Hoakina Well-Known Member

    жах, про таке треба розказувать, а то люди й документи пересилають, і гроші.
     
  17. galka fialka

    galka fialka Active Member

    користувалася кілька разів - претензій немає
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  18. shelev

    shelev Well-Known Member

    Жах. Навіть не знала, що буває отаке.
    Скільки усього уе відправляли та отримували... Досить часто навіть не перевіряю посилку на місці, відкриваю вже дома.
    Що стосується оплати вартості доставки, то у від шахраїв легко застрахуватись, якщо попросити сплатити наперед мінімальну суму, що перекриє вартість доставку у випадку, коли людина не забере посилку на новій пошті.
    Навіть символічні 50грн. вже підстрахують, оскільки зазвичай у платежі вказуються реальні дані платника. Якщо це шахрай, він на це не піде, буде шукати іншого легковірного.
     
  19. Sergiyua

    Sergiyua Member

    Також працюю з поштою давно і ніколи нічого подібного не було. Тут на мою думку наперед сплановане шахрайство. На майбутнє напрошується висновок - відправляти дорогі речі лише авторизованим на пошті людям. У моєму випадку номер телефону і прізвище замовника вносили перший раз.
     
  20. Sergiyua

    Sergiyua Member

    Сьогодні пятниця, фактично 4-й день після подання другої претензії про не реагування на основну претензію. Термін розгляду такої претензії 3 дні. Звязуюсь з оператором- у відповідь те саме що завжди. Рішення ще немає, Ваша претензія на розгляді, я можу лише передати, щоб з Вами звязались. Крапка. Більше з них нічого не вибєш. Усі їхні гарантії пусте місце. Мало того, ніхто з Вами не звязується і нічого не вирішує.
     
а де твій аватар? :)