Мова спілкування на ЛФ. "Референдум" ;)

Тема у розділі 'Мовне питання', створена користувачем ІгорМ, 28 чер 2019.

?

Чи погоджуєтеся ви з запропонованими пунктами?

  1. Так

  2. Ні

Результати можна переглянути лише після голосування.
  1. Gyppsy

    Gyppsy Маленький пересічний українець :hi:

  2. Gyppsy

    Gyppsy Маленький пересічний українець :hi:

    Ну шо, робимо шось, бо тема сумує )))
    Форум не аптека, але ж все починається від нас, що хіба ні?

    Уповноважений із захисту державної мови
    18 год ·
    [​IMG][​IMG][​IMG]Як діяти, якщо ваше право на отримання інформації чи послуг державною мовою порушене:
    [​IMG]Спробувати владнати ситуацію на місці та попросити працівника обслуговувати вас державною мовою.
    [​IMG]У разі відмови працівника, звернутись до керівництва закладу або на "гарячу лінію" установи: торговельної мережі, АЗС, аптеки тощо.
    [​IMG]У разі відмови або не забезпечення надання інформації (послуг) державною мовою необхідно зафіксувати факт відмови (за допомогою аудіо-, відео, письмового підтвердження очевидців тощо) та дані суб'єкта господарювання (назву, місцезнаходження, контакти суб'єкта).
    [​IMG]Подати скаргу до Уповноваженого на поштову адресу 01001, м. Київ, провулок Музейний, 12, електронну скриньку skarha@mova-ombudsman.gov.ua або заповнити відповідну форму на сайті Уповноваженого https://mova-ombudsman.gov.ua/
    [​IMG]У скарзі обов’язково має бути зазначено: прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання особи, викладено суть скарги, який саме суб'єкт/працівник суб'єкта, коли, за якою адресою, яким чином порушив право скаржника. Рекомендуємо також додати докази на підтвердження.
    Письмова скарга повинна бути підписана заявником із зазначенням дати. В електронній скарзі також необхідно вказати електронну поштову адресу, на яку заявникові може бути надіслана відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування підпису під час надсилання електронного звернення не вимагається.
    Скарги подаються Уповноваженому протягом шести місяців з дня виявлення заявником порушення.
    [​IMG][​IMG]
     
    Останнє редагування: 13 січ 2021 у 09:41
  3. Good man

    Good man Обычный человек

    Поймали Ваську на почти тотальном вранье и всё, пропал наш Василий.
     
  4. hrim

    hrim Well-Known Member

    Василий, виходи, тебя зовет напарник.

    З 16.01 тема мови набуває нового статусу. Реорганізація інформаційних працівників. Васю припрошують до розмови. Раніше це робив "поліглот". Нагадаю одну заслуговуючу уваги фразу Василия "вбивати за язьік".
     
а де твій аватар? :)