У кого це було чи є зараз хоббі, хто добре в цьому орієнтується? У мене колись все було гарно з цими речами, а потім зупинилося. Але тепер я згадую ті часи і намагаюсь зрозуміти, чому я залишив ту професію. Яким був ваш шлях до вашої професії, якщо ви програмист чи хтось зі сфери логіки?
Так склалося, що основи логіки, булеву алгебру, карти Карно і взагалі проектування логічної схемотехніки на "розсипних" елементах ніколи системно вчити не довелося. Тому коли виникає практична задача, я її вирішую далеко не оптимальним шляхом, але (мабуть за рахунок незнання "канонів") не знаю і "канонічних заборон" і результати виходять іноді дуже елегантними. Пригадую, як у 1991 році, озброєний тільки калькулятором та рулоном паперу в клітинку, розмальювував епюри довжиною у 625 циклів (це стосувалося телевізійної техніки), а потім ганяв фахового програміста, щоби він втілив ідею і залив у BIOS відеоадаптера. Наприкінці 90-х давав адміну окремі рядки - лістинг послідовної обробки логічних функцій на Бейсику - і адмін таки народив те, що мені було потрібно. Усе це стало у нагоді і під час нинішнього проекту. Тільки тепер чорнову роботу роблять фрілансери (кожний - свою частку, не знаючи що це загалом і для чого) - і воно працює. Клієнти навіть і не підозрюють, що я розбираюся у мікроконтролерах на рівні першокласника і шаманю на ходу, перебиваючи лише таблиці констант у дампі машинних кодів. Обчислюючи потрібні значення констант на примітивній програмі типу калькулятора.
Іноді підкидають мені ліву роботу по екселю - формули писати. Найбільше люблю формули з функцією "ЯКЩО". Чудово розвивають логіку і не дають мізкам засохнути. Та й грошенятка зайвими не бувають. Іноді за одну ніч доходило до 2000 грн... Зараз як згадую свою найпершу формулу =ЕСЛИ(B1<=17;0)+ЕСЛИ(И(B1>17;B1<85);(B1-17)*10% )+ЕСЛИ(И(B1>85;B1<=170);6,8+(B1-85)*15 % )+ЕСЛИ(И(B1>170;B1<=1020);19,55+(B1-170)*20 % )+ЕСЛИ(И(B1>1020;B1<=1700);(B1-1020)*30%+189,55)+ЕСЛИ(B1>1700;(B1-1700)*40%+393,55) - волосся піднімається. І як я до неї допетрав? ...
О, а мені доводилося малювати в Екселі цілі батальні полотна. збирав за 1-3 доби статистику помилок і аварій з мультилексорів, встановлених у різних містах (до 30). Дата - час - тип аларму. Це поки що текстова форма. Потім "розбавляв" їх шкалою часу. І в Екселі фунцією графіків перетворював це на кілька стрічок-гістограм. Перетворював на великий .GIF і відсилав начальникам служб держпідприємств, чиї радіорелейні стволи ми орендували. Мовляв, дивіться, панове, як "добре" воно працює у певні години за певних метеоумов. Приклад тут. А наприкінці кожного місяця з місячної статистики (прогою через інтерпретатор Бейсика) підраховував сумарні цифри переривань зв"язку по кожному клієнту і бухгалтерія виставляла клієнтам рахунок зі знижкою відповідно до моїх даних. Якщо цифри були "відчутні", доводилося для директора та деяких клієнтів писати "службові романи" (як правило фантастичні), а конкретним винуватцям робити 101-ше останнє китайське попередження в обмін на пояснювальні записки. В Екселі вимальювував також структурні схеми та "рамки" деяких операторських інструкцій, які потім конвертувалися в HTML-формат із клікабельністю. Там же був "глосарій" перекладу нашої термінології (залізо-орієнтованої) на термінологію, наприклад, Київстару, Білайну та інших "жирних" клієнтів. А також телефонна база по проміжних і кінцевих пунктах, часто - з розкладом чергувань (по прізвищах та іменах суміжників) - навіть із зазначенням, з ким розмовляти українською, а з ким російською.
Математика...математика... Напівпорожня бочка це ж всеодно, що й напівповна. А в математиці якщо половини рівні то й цілі частини рівні, одже пуста бочка це все одно що повна..... Отака вона - математика..))
Йде іспит з логіки. – На борту літака 500 цеглин. Одна цеглина випала з літака. Скільки на борту залишилося цеглин? Студент: – Ну, це легко! 499! – Правильно. Наступне питання. Як помістити слона в холодильник в три прийоми? – 1. Відкрити холодильник. 2. Помістити туди слона. 3. Закрити холодильник. – Далі. Як помістити оленя в холодильник в чотири прийоми? – 1. Відкрити холодильник. 2. Вийняти звідти слона. 3. Покласти оленя. 4. Закрити холодильник. – Дуже добре! У царя звірів лева день народження! Привітати його прийшли всі тварини, крім одного. Чому? – Тому що олень все ще знаходиться в холодильнику. – Чудово! – каже професор. – Підемо далі. Чи може бабуся пройти через болото з крокодилами? – Звичайно, може! Адже всі крокодили пішли святкувати день народження лева. – Добре! А тепер останнє запитання. Бабуся пройшла через порожнє болото, але все одно пoмepла. Що з нею сталося? – Е-е-е… Можливо, cepцевий нaпад? – А ось і ні! На неї впала цеглина, яка, як ви пам’ятаєте, випала з літака. Через тиждень, голубчику, прийдете до мене на перездачу! Всім Добра і Позитиву =) (с)
математика давалася легко, у другому класі пропонували перейти у спецшколу, одне місце на район, не захотів, потім якісь місцеві олімпіади вигравав...до восьмого класу... Далі заявив вчителю, що не збираюся робити домашні завдання з математики, оскільки не збираюся працювати бухгалтером... тоді в мене ця наука асоціювалася з товстими тітками за столом з купою паперів )) одним словои, не вистачало мотивації... Далі в житті періодично бувають моменти, коли не вистачає фундаментальних знань... але по-перше, це нормально, в житті весь час чогось не вимєстачає... по-друге, вже не влазить у голову (
(десь вичитав) перший закон впихуємості: При впихуванні невпихуємого випихується те, що раніше було впихнуто.
Коли я побачив, що було у моєї племінниці в третьому класі у програмі з математики, я був в шоці Діаграма Венна — Вікіпедія Як потім сказала вчителька, це взагалі-то це з інститутської програми... А коли брат запитав: "На біса це потрібно третьокласникам?", відповідь була просто геніальна: "Це щоб у них логіка розвивалась" Яка к бісу логіка? Для того, щоб у них розвивалась логіка, їм потрібно для початку розкусити фокус, який я постійно їм показую. А фокус такий: загадай будь-яке число (окрім нуля). Потім додай до нього таке саме число. Потім отриманий результат помнож на "X" і розділи на те число, яке загадав. Потім ще кілька маніпуляцій і я називаю результат. Племінники стоять з розкритими ротами і питають: "А звідки ти знав відповідь?". От де повинна логіка працювати в їхньому віці. Оце зараз якраз для їхнього віку.
по простому, в моєму розумінні, логіка - це об'єкти і зв'язки між ними... Ясно, що взагалі може бути будь-яка кількість і об'єктів, і зв'язків між ними... Але в конкретній ситуацї все залежить від мети... конкретних людей... з їх обмеженнями... і тих, хто вчиться, і тих, хто вчить...і запиту суспільства на ті, чи інші знання