Вже давно хотіла відновити цю гілку. Тепер Ума мене до цього підштовхнула. Чиста правда, що біда церкви в тому, які люди туди ходять, в тому, що вона зовсім і зовсім не схожа на первсіну християнську церкву. У первісній християнській спільноті ні з ким не панькалися, все було дуже строго. А потім усе пішло на кількість, а не якість. Церква просто кишить нехристиянами. Це просто люди, які шукають в церкві магії і більше нічого їм від неї не треба. Ці люди вірять в кровоточиві ікони, статуї, у свячену воду та багато інших речей, але не в Бога та його силу. Вони просто бояться, що є якась сила, яка може їх покарати за їх злі вчинки, а тому їм треба задобрити цю силу, дати їй певну кількість відбутих богослужінь, поцілувати певну кількість ікон... Що там говорити? Хіба то християнство?
Відповідь: Магія у церкві Ні, це так зване "поверхневе християнство" або ж "недохристиянство" - ніби одіж на язичницькому тілі.
Відповідь: Магія у церкві Інколи складається таке враження, ніби християнства в нас на Україні, тай не тільки в нас, ніколи й не було...Були лише спроби зламати язичників...І таки не зламали...Зовні вони виглядають ніби інакше, але внутрішньо залишились все тими ж язичниками, фетишистами... Спитайте якусь бабусю в селі, що для неї є Бог - вона вкаже пальцем на ікону в рушниках, а потім буде при нагоді молитись перед нею, плювати через плече і розкладати по хаті часник, аби вигнати з хати "нечисту силу"; або ще гірше поставить перед тією ж іконою свічку і буде щось там шептати, щоб наслати хворобу чи ще яке нещастя на якусь конкретну людину ( таке я особисто мала можливість спостерігати пару місяців тому в Карпатах, у Косові, при чому це вважається абсолютною нормою і таке творять не лише старі люди, а й молодь):eek: І ті ж самі люди йдуть в неділю до церкви і вважають себе ярими християнами...Лише спробуйте їм заперечити - готові сорочку на собі дерти і відвойовувти свою "віру"... Можна, звичайно, списати це на "диких гуцулів", на "село затуркане", але ж на кожному кроці можна побачити щось подібне, воно лише більше або менше виражене... Мене в цій ситуації дивує поведінка священиків, котрі спостерігають це в своїй церкві і нічого не роблять, аби щось змінити - "ходила до ворожки? ворожила сама? проклинала? ще витворяла якусь гидоту... промов 250 разів "Отче наш", йди, дитя, з Богом і більше не гріши..." - а дитя йде собі, далі робить те саме, а на наступну Пасху прийде знов сповідатись...Та тут не кадилом, вибачте, махати,тут криком кричати треба...
Відповідь: Магія у церкві а тепер скажіть мені: на андрія всі, хто ходить до церкви ворожать?.. всі, майже всі... про що ж тоді мова?..
Відповідь: Магія у церкві А я ніколи не ворожу на Андрія. І гороскопи не читаю. ВЗАГАЛІ! До навернення було інакше, після - ніколи навіть не тягнуло. І протестанти українські такого теж не роблять.
Відповідь: Магія у церкві Такі люди не вважають себе християнами. Вони вважають себе греко-католиками, православними, але не християнами. Та, мене це теж злостить. Особливо пасхальний конвеєр Сповіді. І кому воно треба? Тьху! Моя бабця на картах ворожить. Я її вже сотню разів переконувала, що не можна і що то зле. Потім спитала: "що ж священик вам каже?", а бабця мені на те, що "а він каже, що я вже старша жінка, то мені можна". І от спробуй щось тут скажи. Та що тут говорити! У нас коли малий народився, скільки нас забобонами мордували! Я просто сили не мала відбиватися. Ходила люта як вовк. То червону нитку, то нікого не запрошуй, то нікуди не ходи. А оскільки я їх в тому навіть не збиралася слухати, то потім мені казали, що от того дитина плаче, що хтось там увечері приходив і йому щось дали. І попробуй їм скажи, аби йшли від мене геть зі своїми демонами. А одного дня був у нас один приятель (випускник семінарії) і каже: "так-так, моя мала перші місяці носила червону нитку на руці." Я остовпіла! І то майбутній священик таке каже. Страхіття!! :eek: :eek:
Відповідь: Магія у церкві Я трохи інакше дивлюся на "конвеєрну сповідь" перед пасхою. Моя думка наступна: Добре, що хоч так. Добре, що людина хоч у такий спосіб, а прийде на ту сповідь, хоч нехай раз в рік. Сьогодні вона раз в рік прийде, а завтра є ймовірність, буде ходити частіше. Головне, щоб вона відчула потребу у цьому. Про забобони. Я б тут розділив дві речі. Є люди, які вміють "поробити" і це може бути не забобони, а забобони починаються з моменту, коли ми реагуємо на це пороблення. Якщо ми користуємося червоною ниткою, то це забобон, але коли покладаємося на Бога, то це нормально.
Магія на щодень Зі життєвих спостережень: принаймні половина дівчат на Україні ворожать по декілька разів на рік, а на Андрія, либонь, відсотків вісімдесят. ___________________ Що людині не принеси на цвинтар, все одно комизиться.
Відповідь: Магія у церкві Пам´ятаю, коли мого молодшого братика принесли додому з пологового будинку, і він ще не був хрешеним, то цілі ночі у нас світилася нічна лампа. Люди казали, що має бути світло, як охорона від нечистого, котрий приходить по нехрещених немовлят. Від тоді я дуже боюся нічної темноти - так на мене це подіяло.
Відповідь: Магія у церкві Червона нитка, та взагалі червоний колір - це типова ознака язичництва. Скільки у наших народних піснях є того кольору! І все добре, гарне в них -все червоне. Лише пролита кров - це єдине, що негативне.
Зазначив же - зі життєвих спостережень. Симптомптичні взагалі обставини появи жінки на світ Божий та її горизонтальна сутність ( за Євтушенком чи Рождєственським). Стосовно червонониткових " забобонів": Мих(айле), Ви не станете заперечувати дієвість лікування ворожками бешихи посердком впливу искрометного спалювання лляних ниток крізь ту ж червону ряднинку. Спробуйте вишикувати лоґічну вервечку у витлумачення здобуття та посідання подібних вмінь емпіричним трибом.
Відповідь: Магія у церкві А треба взєти горечого бука і дати 25 на їдне місце, нє? Якщо людина ворожить, а потім таки йде до сповіді, то це вже добре. Тяга до ворожіння може не пройти миттєво, але людина бореться, міняє себе. Треба розуміти, що церква - це лікарня, де лікують душі хворих, а в церкві не присутні лише здорові і не варто осуджувати ні тих, хто ще хворий і тих, хто лікує(священників), тим більше порівнювати їх (поганих) з собою. Бо всі ми є під Богом і ні ми не знаємо які ми є в очах Божих, ні не знаємо які є вони в очах Божих. Не звертаймо увагу на присутніх у церкві, бо ми прийшли в гості до Божого дому. І памятайте одну важливу річ : Бог дивиться на Вас, то чи варто в цей момент дивитися на інших? Намагайтеся відкритися душею перед Богом і бути у повній покорі, щоб бути як дитиною, а не суддею і обмовником.
Відповідь: Магія у церкві Не треба бути екстрасенсом щоб зауважити, що часом дитина виказує ознаки нервового перенавантаження після того як її "похвалить" фальшиво-доброзичлива озлоблена невдачами у власному житті тьотя-сусідка чи там ще є деякі випадки. Для того щоб вберегти дитя від "лихого ока" зазвичай на одяг чіпляють шпильку. Для того, щоб позбутися впливу "не того погляду" бризкають свяченою водою, злизують з лобика, читають молитви тощо. Питання: якщо це не методи для справжніх християн, то як християни можуть захистити дитинку від впливу оточення (нехай назвемо його негативним енергетичним впливом) користуючись винятково вірою? Якщо про щось не дбати і не думати - це ще не означає, що його не існує. Просто "не вірити" у вплив - це не є дати захист від нього. А як тоді?
Відповідь: Магія у церкві Я не зустрічав вилікуваних людей ворожкою. А те, що вони "лікують" - всі знають.
Відповідь: Магія у церкві По-моєму гірше те, що для більшості ті всі забобони таки дієві. Ну влаштована якось так людина, що, аби повірити їй треба, щоб її "шарахнуло" якимось чудом надприроднім...Тільки в більшості випадків те надприродне зовсім "не звідти"...А віра - вона на те й віра, що в принципі безпідставна, віриш, бо віриш...
Відповідь: Магія у церкві Фрезіє, вплив злих людей справді існує, це правда. Але засоби для захисту є різні. Одна справа свячена вода, молитви, а інша - червона нитка, відливання й т.д. Наприклад. Приходить людина і каже з таким захопленням: -Ого, але ваша дитина не спокійна! Вже така фраза може зробити так, що дитина буде не спати, плакати й т. д. І що тут робити? Можна відповісти так: - Все в Божих руках. І це вже може захистити дитину. А можна тричі плюнути через плече і т. д. і це вже буде не по-християнськи.