Що думаєте про це "нововведення" у львівських трамваях і тролейбусах? ідея ретроспективна але чи вдала?
Відповідь: Компостування в електротранспорті соррі, що лізу в життя міста Львова. я так,як незалежний експерт висловлю свою думку: у нас в Києві так завжди було - незакомпостований абонементний талон не дає права на проїзд. фішка в тім, щоб по одному і тому саому білетику не кататись сто разів. я коли у Львові вперше була - для мене було дивно, що не треба нічого компостувати. я ще так довго шукала, де це зробити:D :D :D
Відповідь: Компостування в електротранспорті Було то шановні вже в нас.Квиточки продавали в кіосках які ТТУ успішно продало, і тепер там пиво-води.Зле чи добре,то інше питання. Вводити компостери знову (старі!!!) і при тому кондукторів лишати в салонах щоб тільки квитки продавали?! Як на мене дурня повна.З часом кондукторів хіба переведуть в контролери, в які ті не хочуть йти, бо там є план!!! на кількість "зайців", а квиточки продаватимуть в кіосках преси скорше всього,бо ті мають розгалужену структуру. Все нове- то давно забуте старе. :cowboy: Ну то не факт,ті ж кондуктори,що в салоні думаю будуть пропонувати квиточки вже прокомпастовані в пів-ціни.(компостери ж код не міняють).Колись студентами (маршруток не було),грішили часом такою справою. Дивились номер вагона в трамваї і діставали відповідний квиточок.Кожного дня їздили просто одним і тим же маршрутом,і вагони ті ж там їздили
Відповідь: Компостування в електротранспорті в Польщі компостери ставлять унікалий номер ітд і не підкопаєшся. а стосовно продажу білетиків в кіосках - не дуже добре. побачив трамвай що вже збирається відїжджати, заскочив, а в кишені нема квитка, що тоді зайцем? чи до водія по квиток ломитися?
Відповідь: Компостування в електротранспорті я шось не розумію ту систему, по теліку сказали шо квитки можна буде купити і в кіоску, тобто виходить шо я куплю квиток в кіоску прокомпостую покладу в гаманець і завжди буду їздити з ним...в чому прикол?
Відповідь: Компостування в електротранспорті А мені найбільше сподобались оголошення в трамваях: на одному написано:"...незакомпастерований..." на іншому "...незакомпастирований..." і підпис Адміністрація ЛКП...:radist: З.І.:правда у репродуктор водій казав "компастуйте"
Відповідь: Компостування в електротранспорті А який сенс? от уявіть, запихаєшся в переповнений трамвай, стоїш в дверях, ледве купуєш той талончик, бо кондуктор ледве допхається в той район, де ти стоїш, а тут ще компостуй, і як до компостера добратися?? Передавати через переповнений трамвай?
Відповідь: Компостування в електротранспорті Ох молодо-зелено. Та не зовсім.В кожному трамвайчику компостер пробиває іншу комбінацію дірочок. То я написав як колись студенти їздили.Перший раз пробив талончик- олівчиком написав номер вагона,скажем 853, а потім з тим квитком в цьому вагоні можна їздити вічно:radist: Давненько я в трамваї не катався,треба освіжити пам*ять.
Відповідь: Компостування в електротранспорті А колись у київських тролейбусах була така мулька: заходить контролер - і водій тумблером через електромагніти блокує компостери. Благо, недовго та мулька проіснувала.
Відповідь: Компостування в електротранспорті між іншим це слово мені нагадує "удобрення" або "підгноєння" . чи правильно я його вжив? як правильніше "компостування", чи "копастування" чи може "компостирування", а може взагалі "закомпостовування"?
Відповідь: Компостування в електротранспорті Передостанній раз я їздив тролейбусом в Севастополі влітку 2006 р. Останній - під час святкування дня Свободи 22.11.07 Великою компанією - з Майдану до кнайпи, 1 зупинку. Я навіть не знав, скільки коштує проїзд. Досі лежать, виблискуючи голограмами, 5 талонів. Незакомплстованих.
Відповідь: Компостування в електротранспорті Народ, ви що тут, дійсно всі такі молоденькі?! Та ще в 80-х за срср така система була... Додано через 4 хвилини От послухайте, дядько sem41 правду розповідають, як воно колись було...
Відповідь: Компостування в електротранспорті ну незовсім така система була... кондукторів у салоні ж бо не було;-)
Відповідь: Компостування в електротранспорті Пам'ятаю, пам'ятаю, як не мав талончика, тусуєш до кабіни водія, і купляєш в нього. Зашибісь зручно! А тепер спроектуйте таки цю ситуацію (навіть з кондукторами) на переповнений зранку трамвай
Відповідь: Компостування в електротранспорті "Жіночко, перепрошую, прошу передати/закомпастувати талончик..." Додано через 2 хвилини Принаймі раніше так говорили... як тепер, спрогнозувати важко... Можливо: "Ей, чувіха, пусти тікет па рукам, як не впадло..."
Відповідь: Компостування в електротранспорті А я пам"ятаю, як впроваджували тролейбуси без кондуктора. Тыльки то були 60-ті роки. Піарили як перший крок до комунізму - тробейбуси без кондукторів і кінотеатри без контролерів (останнє не прижилося). Перша версія "без кондуктора": Дві каси в салоні. Кидаєте гроші у прорізь скрині з прозорим куполом. Крутите маховичок і відриваєте квиток від стрічки (причому маховичок крутиться вільно - тобто без грошей можете відірвати 10 квитків). Коли на дні накопичувача було досить міді, можна було кинути що завгодно 9аби звякнуло) і відірвати квитки. Дехто кидав рубль ("бачите, лежить") і збирав здачу в інших пасажирів. Були такі, хто з цього жив. Потім ввели непрозорі механічні каси - вкинув чітко потрібну суму, смикав за важілець і відрізаний квиток випадав у спеціальну кишеню. А замість обіцяного на 80-й рік комунізму, в Москві були проведені Олімпійські ігри!
Відповідь: Компостування в електротранспорті о я собі пиргадав як колись мій класний керівник розповідав як він був студентом як він робив. шо після того як пробив талон компостером вдома той квиток прасував і він був як новий ) а взагалі нафіга та дибільна система????? яка різниця я ж всеодно куплю квиток в кондуктора і все
Відповідь: Компостування в електротранспорті 1. Можна було купити "книжечки" талонів (від 10 до 30 штук). 2. А колись оплата була дифереційована, в залежності від відстані (навіть в межах міста). Квитки різного кольору (в кондуктора).
Відповідь: Компостування в електротранспорті :D :D :D :D Ага, а жіночка і так стоїть на чесному слові ( і на одному крилі), бо триматися нема за що, так ще й компостувати буде Я от зі своїм ростом певно до компостерів через сидіння навіть не дотягнуся :ninja: