Колеса

Тема у розділі 'Про авто', створена користувачем matvej, 26 лют 2010.

  1. matvej

    matvej Well-Known Member

    Зима закінчується. Запитання: якщо я зимою їжджу на колесах з залізними дисками радіусу 14, а на літо хочу поставити титанові радіусом 15, то чи обов"язково потрібно робити балансування?
     
  2. redfox

    redfox Well-Known Member

    балансировку надо делать в любом случае ИМХО!
    хотя, кто как ездит...
     
    • Подобається Подобається x 4
  3. matvej

    matvej Well-Known Member

     
    Останнє редагування модератором: 26 лют 2010
  4. redfox

    redfox Well-Known Member

     
    Останнє редагування модератором: 26 лют 2010

  5. - может, Вы про сход-развал?
     
    Останнє редагування модератором: 26 лют 2010
  6. matvej

    matvej Well-Known Member

    так - це хіба не називається балансуванням? - в усякому разі: Ваша відповідь? :)
     
  7. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    це зовсім різні процедури.

    при заміні коліс не треба робити ні балансування, ні геометрію коліс

    балансування треба робити коли на диск натягуєш інші гуму. Воно потрібне для того щоб рівномірно розподілити вагу по всьому колесу відносно центру.

    геометрію роблять після заміни деяких деталей підвіски, наприклад стійки, шарові опори, рульові тяги тощо. Роблять її для того щоб всі колеса їхали прямо
     
    • Подобається Подобається x 5
  8. matvej

    matvej Well-Known Member

    Тепер все зрозуміло, дякую (геометрія - ось слово яке я забув).
     
  9. - мой ответ, если колёса новые или не лежали в пакетиках вместе с резиной ПОСЛЕ балансировки (а такое редко кто делает), то при замене обязательно надо. С нашими-то СНГовыми дорогами, это вопрос из серии "если я собираюсь поменять стальную коронку на немецкую металлокерамику, зубы чистить надо?" :))) Потому и спросил, не путаете ли Вы процедуру. Оказалось, не зря:
    - и каков Ваш вывод? Надо делать или нет? :)
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. matvej

    matvej Well-Known Member

    :) перед початком зими я ремонтував ходову і, відповідно, зробив "геометрію". Під час зими їздив мало і акуратно, тому при заміні на нові колеса (нехай з більшим радіусом) ще раз геометрію робити не буду (тим більше що це задоволення не з дешевих). А балансування - то обов"язкова процедура при заміні скатів (гуми на дисках).
     
    • Подобається Подобається x 2
  11. Гена Букин

    Гена Букин Well-Known Member

    Просто при замене колес геометрию делать не надо. Другое дело, если во время езды руль "тянет" или же после того как сняли старые колеса вы увидете, что протектор изношен неравномерно.
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. Максим

    Максим Well-Known Member

    Чому ж не треба. Балансування варто робити періодично, оскільки баланс змінюється з пройденим кілометражем внаслідок зношування гуми і навіть незначних деформацій диска. Просто переважно балансування пристосовують до сезонної заміни коліс.

    Деколи я перебалансовував і посеред сезону, якщо активно їздив - між балансуваннями набігло менше десяти тисяч, а на одному колесі дисбаланс був 40 г, на інших по 10-20 г.

    Якщо продовжувати їздити на невиважених гумах, дисбаланс посилюється і гума зношується швидше і нерівномірно. При значному дисбалансі відчувається вібрація.
     
    • Подобається Подобається x 4
  13. Picasso

    Picasso Німий фільозоф :)

    Не з дешевих то кіко? Якщо я правильно орієнтуюсь то 70-75 грн. Принаймі я так платив останні рази.
    ІМХО . Легкосплавні на теперішні дороги це , як говориться, мама дарагая :) А якщо ще надумали купляти, ну то взагалі. А ще якщо ставити низькопрофільну резину, ой-йой-йой. Воно то виглядає гарно, але на такі фтуки-дрюки я би не підписався.
    Якщо ж диски старі (куплені раніше, в минулому сезоні) то принаймі вовитирайте з них налипшу пилюку/болото з усіх усюд. А то поки воно розмокне та повистукується по ямах, то колесо буде розбалансоване
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. matvej

    matvej Well-Known Member

    Щодо ціни - то точної цифри не скажу, але від того останнього ремонту залишився не вельми приємний осад вражень про ціни. Це було на сервісі "Шкода" і один тільки підйом на підйомнику коштував 80грн.

    Більші колеса хочу поставити аби збільшити кліренс. Наразі закрадається думка (і після вашого допису зокрема :)) чи не замінити просто гуму на ті ж диски, але з більшим зовнішнім радіусом.
     
  15. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    Мусите усвідомлювати, що при збільшенні радіусу колеса спідометр почне брехати в меншу сторону. Тобто реальна швидкість буде вищою, ніж показу є спідометр.

    Також можуть погіршитися параметри розгону і гальмування, оскільки збільшується "плече", тому двигуну буде важче розкручувати колесо, а гальмам важче його зупиняти.
     
    • Подобається Подобається x 2
  16. Picasso

    Picasso Німий фільозоф :)

    на котрій з СТО. На скільки я знаю є три станції обслуговування Шкоди. Одна на Бортнянського (Парелельна вул Шевченка), друга на Зеленій (вкінці) і третя на Буйка (новий львів).

    здається такий варіант не найкращий. Адже збільшення діамерру колеса буде впливати на покази спідометра, одометра, спрацювання ABS(при наявності) і т.д. Таким же чином при проїзді нерівностей колесо буде терти в підкрильники. Що би я робив в тому випадку, то шукав би хто поставить накладки на стійки щоб підняти трохи кузов.
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    А ще краще не знущатися із машини, а продати і купити іншу, з вищим кліренсом.
     
    • Подобається Подобається x 4
  18. matvej

    matvej Well-Known Member

    Я згоден, що покази будуть інакші, але не набагато. щодо тертя - то такої проблеми не буде, оскільки колісна ніша передбачена для 15-ки - але для моделі з карбюраторним двигуном (у мене дизель). тобто, перегукуючись з попереднім дописом - для диз двигуна заводська збірка передбачає менші колеса для підвищення динаміки - тут я ладен нею пожертвувати. а щодо накладок - такий варіант мене цілковито не приваблює.

    СТО - на Бортнянського.

    ---------- Додано в 14:31 ---------- Попередній допис був написаний в 14:28 ----------

    Варіант! але не всьо так просто.
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. Picasso

    Picasso Німий фільозоф :)

    чомусь так і подумав спочатку. Ціни невиправдані, студенти діагностику роблять і понарозказують купу арештантів. Вже давно ніхто з моїх знайомих туди не їздить. Про ту що на Зеленій теж кажуть репутація - "бляхарня". Особливо про менеджерський склад. Поки що найкращі відгуки про ту що на Буйка (колишні гаражі профспілок)
    це якщо точно відомо що теща має закопану банку або вузлик в скрині, то з допомогою деяких маніпуляцій можна ще виманити. А якщо сам старається, та ще й не виплатив кредит за попередню...?! :)
     
    • Подобається Подобається x 1
  20. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    тоді треба їздити там , де кліренсу вистачає :) Я он свою навпаки після купівлі опустив до заводського кліренсу бо попередній господар підняв на сантиметрів 5. Не даремно ж виробник зробив саме так. Значить ці налаштування для даного авто є оптимальними , а будь-які "колгоспні" втручання будуть негативно впливати на надійність, керованість, безпеку і динаміку
     
    • Подобається Подобається x 2
а де твій аватар? :)