Юридична допомога з питань захисту прав споживачів

Тема у розділі 'Ти маєш право...', створена користувачем Olexandrzpp, 13 вер 2016.

  1. Olexandrzpp

    Olexandrzpp New Member

    Доброго дня.


    Шановні форум чани, ми кожного дня робимо покупки, тобто стаємо споживачами. В нашій державі діє Закону України «Про захист прав споживачів», який захищає права споживачів.

    Саме тому, якщо Вам здається що Ваші права порушені, Вам відмовляють в ремонті, або заміні бракованого товару, ви маєте усі важелі для захисту Ваших прав, а в деяких випадках, ще на компенсацію (пеню). При цьому для вказаного Закону не важливо, придбали Ви автомобіль, або мікрохвильову піч, права як споживачів абсолютно однакові. Ми вже більше 10 років займаємось питаннями захисту прав споживачів. Розпочав працювати автоматичний сервіс, який безкоштовно створить за вас відповідне звернення до продавця, а вам залишиться лише його роздрукувати та підписати.

    якщо є питання пишіть.

    Вдалих покупок, та добропорядних продавців J

    Команда votu
     
  2. Vitalya

    Vitalya New Member

    Доброго дня! Хочу порадитись з фахівцями на рахунок такої справи. Сталась в мене така не приємна річ, в ноутбуці вийшла з ладу відео карта (ноутбук вже не на гарантії) . Я звернувся (04.05.2016 року) з цією проблемою в ремонтну майстерню ( в Стрию) яка спеціалізуються на ремонті оргтехніки. Прилад в мене взяли, обумовивши ціну та термін виконання робіт ( 1200 грн, 7-10 робочих днів). У визначений термін я звернувся в майстерню, де мені повідомили, що наразі даної запчастини в них немає і вони були змушені відправити мій ноутбук в сервісній центр у м. Львів ( не факт), пообіцявши що до початку червня все буде зроблено, але можливо вартість ремонту тепер буде становити 1500 грн, я погодився. Однак ремонт в вказаний термін виконаний не був, мотивуючи тим що потрібної запчастини не має. Десь в серпні місяці в один з моїх звернень в майстерню мені повідомили що дану запчастину вони знайшли в одні з країн Європи, і вже замовили, але треба буде ще зачекати тому що запчастину треба буде розмитнити, та вартість ремонту тепер буде складати 1800-2000 грн, я вже погодився і на це. Звернувшись в жовтні в майстерню мені повідомили що та запчастина не підходить до мого ноутбука, і цей раз запропонували замінити всю « материнську плату» вартість ремонту буде складати 3000-3200 грн. Таким ходом подій мені не залишалось нічого більш як погодитись і на це. В грудні місяці я знов звернувся в майстерню щоб дізнатись як ідуть справи з ремонтом, мені відповіли що на разі ще нічого не зробили у зв’язку з відсутністю запчастини. Обурившись я повідомив їм що хочу забрати свій ноутбук, тому що цьому кінця не буде.
    І ось кульмінація: 23 січня я прихожу в майстерню, мені виносять мій ноутбук в обдертому стані, зарядка до нього не моя вся перев’язана ізолентою, але я чомусь був упевнений до такого розвитку подій взявши із собою інструмент, знявши кришку в їх присутності, я побачив повне розходження комплектації, та відсутність деяких внутрішніх запчастин. Ноутбук я не забрав. А дав їм термін на повернення «рідної» комплектації до 20.02.2017 року.

    Підкажіть будь ласка що мені робити, куди звертатись, я впевнений що мою комплектацію вони не повернуть, тому що невідомо в який кінець області і в якому ноутбуці вона поїхала.
    І ще запчастина яка мені потрібна є свобідно у майстерні м. Львів вул. Сахврова, 58, вартість замині 1100 грн.
     
  3. Vitalya

    Vitalya New Member

    Усім дуже дякую за своєчасну та квалифіковану допомогу.
     
  4. OlenaOl

    OlenaOl New Member

    Я помітила, що випадки шахрайства все частіше з'являються при покупках в інтернет-магазині, тож, якщо буде корисно ось, стаття про Безпечні покупки в інтернеті і захист прав споживача від юристів AVRON | Юридична компанія Одеса, послуги адвоката Україна
    Там також розказано про те, що робити, щоб захистити свої права споживача.
     
а де твій аватар? :)