Як правильно вибрати лижі, сноуборд...

Тема у розділі 'Спорт', створена користувачем Templar, 5 січ 2011.

  1. Templar

    Templar Дуже важлива персона

    Хочу купити собі сноуборд, але не знаю на що треба в ньому дивитись, який краще обрати.. Може підкажите?
    Я новачок....
     
  2. Picasso

    Picasso Німий фільозоф :)

    Не так просто підказати. Як на мене, то найкраще поїхати туди де є спуск, прокат і інструктор. Спробувати покататись, заодно інструктор підкаже що і як потрібно підбирати. Ну і решта справи буде лише назбирати грошенят :)
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. vseprav

    vseprav Well-Known Member

    хто знає-де у Львові можна взяти в оренду лижі?
     
  4. TanyaChocolate

    TanyaChocolate Active Member

    Краще за все спитати поради у продавцiв консультантiв, вони досвiдченi люди i пiдкажуть вам який борд обирати! Зазвичай обирають за вашою вагою та зростом, також дошки розрiзняють за матерiалом з якого вони зробленi. Коли ви вже остаточно визначитесь, який борд вам потрiбен я б вам радила замовляти його в Iнтернет магазинi, щоб заощадити вашi кошти i час! :cesored:
     
    Останнє редагування модератором: 11 лют 2011
  5. mota_boy

    mota_boy Well-Known Member

    А ще ліпше купити собі лижі. Як у Славську так і на Буковелі я бачив одиниці людей які дісно ВМІЮТЬ кататись на борді. Решта ставлять його поперек схилу та сунуться як екскаватор ковшом, тільки сніг згрібають. Добре, що на Буковелі схили щоранку ретрачать, а в Славському ретрак то рідкість на горі, бо солєрка дорога. ))

    P.S. Кожен поважаючий себе лижник за життя повинен задушити хоч одного бордера )))
     
  6. TanyaChocolate

    TanyaChocolate Active Member

    Я також на лижах вже три роки катаюсь, чесно кажучи - набридло, хочу на борд пересісти, але страшно! Я на Драгобраті катаюсь, бордери там страшні, літають як скажені!
     
  7. mota_boy

    mota_boy Well-Known Member

    Літати можна і на лижах, головне навчитись ))