Відповідь: Ікони Святе Письмо теж є іконою, тільки зображеною словами, а не фарбами. Євангеліє - це теж ікона Спасителя.
Відповідь: Ікони А творчість - це Божий Дар, тим більше, якщо ця творчість направлена на добро і на Божу славу.
Відповідь: Ікони творчість це Божий дар... погоджуюся, тільки чому зображення святих, чи Бога є "прославлянням" Його?... а ікони святих?... "чудотворець", "змієборець" ецетера... це шо таке?... хтось взагалі їх бачив?... "нерукотворний образ" — про це я читав... але чи схожі на цей "прототип" усі інші "образи"?...
Відповідь: Ікони чому ж ні?... якщо намагаються зобразити Бога, і, як ви кажете, що це не сам Бог, а лише його зображення, то чому воно різне?.. чи просто це той Бог, якого кожен сам для себе по-своєму бачить?... якби Бог (отець) хотів, щоб його зображали, то, я так думаю, разом зі заповідями він би людям дав своє зображення... чи ні?..
Відповідь: Ікони Всі протестанти і свідки Єгови таки зображають у своїх журналах Ісуса Христа, Богородицю Марію, апостолів, при цьому доказуючи неможливість зображення Христа в будь-якому вигляді. Навряд чи вони дозволили б своїм дітям домальовувати ріжки чи іншим чином псувати ці зображення. Вони визнають Біблію іконою Бога, бо все-таки шанобливо ставляться до неї. Все це я вважаю неусвідомленим іконопочитанням.
Відповідь: Ікони хто доказує, що немождиво?... може, я?!!... я кажу, що всі зображення, це лише зображення, а не те, який сенс вкладається!..
Відповідь: Ікони Не ви, Пупере, просто в мене є друзі протестантської віри, в них в домі молитви немає образів чи ікон, а на стінах тільки вислови з Євангелії, правда, я давно вже в них був, може тепер змінилось. Католики і православні керуються визначенням VII Вселенського Собору "Чествовать их (святые образы ) лобзанием и почитателъным поклонением, не истинным, по вере нашей, богопоклонением, которое подобает единому божескому естеству, но почитанием по тому образу, какое изображено: честнаму и животворящему кресту, святому Евангелию и прочим святыням, фимиамом и поставлением свещей честь воздается...ибо честь воздаваемая образу преходит к первообразному, и покланяющийся иконе, покланяется существу изображенного на ней". Тут поклоніння Богу і поклоніння перед іконами відрізняються
Відповідь: Ікони це все добре... але хто це вирішив?.. "чєствовать"?.. може люди?... і може у своєму рішенні вони спиралися тільки на свою власну думку?..
Відповідь: Ікони Тільки витвором людських рук. І нічим більше. А люди їм поклоняються. А написано, що "Богу тільки поклоняйся!" Нащо тоді поклонятися тому, що собі якісь люди уявляють? І молитися до ікони, і свічки їй ставити? Де це є у Біблії, щоб таке робити? :confused: