громадський транспорт

Тема у розділі 'Влада і комуналка', створена користувачем Letunka, 25 жов 2010.

  1. Letunka

    Letunka Well-Known Member

    р е к л а м а
    Ще весною були гучні заяви від влади, що у Львові почнеться оновлення громадського транспорту...
    Вже і листя почало відпадати, а віз і нині там. Минулого тижня мала черговий раз переконатися у пустослів'ї наших можновладців - ледь виїхала з Винників додому від друзів. По-перше, поки дочекалась, по-друге, маршрутка повністю забита.
    Виникає питання - чому міська влада не спроможна вирішити цю проблему? У Львові є власний автобусний завод. Невже з бюджету не можна виділити кошти на купівлю кількох нових машин і нарешті розв'язати транспортну проблему приміської зони?
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. Andzhej

    Andzhej Well-Known Member

    Зараз у Львові депутати активно просували питання транспорту. Зробили два соціальних маршрути - 5 і 3, якщо я не помиляюсь. Великі автобуси, ціна 1 грн. До мене до дому навіть приходили від кандидата в депутати Барана Андрія збирали підписи щоб відновити маршрут, який скоротили коли був ремонт доріг в місті. Сьогодні йшов - автобус їздить вже. А у Винники треба було запустити також великий автобув.Зєднати Наукову, Сихів, Пасічну і Винники, наприклад. Ціну поставити 1 грн. - був би аншлаг і менше корків на дорогах. Ті маршрутки реально мішають. Жаль, що не запропонував представникам цього депутата обмежити кількість маршруток.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. sani

    sani Well-Known Member

    Щоб по Львову пускати великі автобуси треба зробити широкі дороги,
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. dali_bude

    dali_bude Member

    Мабуть, суми відкатів від машртуточників міську владу повністю задовільняють...
     
    • Подобається Подобається x 4
  5. Svjato

    Svjato Well-Known Member

    Та й депутати до дому на маршрутках не їздять :)


    Не конче. Ці питання вирішують по іншому. (а саме - зміна місць розташування центральних органів влади та правильна організація дорожнього руху)
     
    • Подобається Подобається x 5
  6. -Erebus-

    -Erebus- Звичний росіянин

    Та я теж зустрінув цю проблему у Львові! Коли з Личаківської фіг дочекаєшся маршрутки чи трамвая до центру!
    Та і нічного транспорту, як я розумію, у Львові немає!
     
    • Подобається Подобається x 2
  7. Svjato

    Svjato Well-Known Member

    :nea:..........
     
    • Подобається Подобається x 3
  8. sani

    sani Well-Known Member

    є, таксі називається :)

    оце так, а то любий суд наприклад, ні парковки нема, ні пройти ні проїхати... і так біля кожної держ установи. А там купа народу, хто за висновком хто за дозволом і тп...
     
    • Подобається Подобається x 2
  9. -Erebus-

    -Erebus- Звичний росіянин

    Я такси не мав на увазі! Це досить дорого же все ж!

    В Москві до речі з нічним транспортом громадянським теж є проблема: метро працює десь до 01:00, наземний транспорт теж приблизно так!..
    А у Львові коли він припиняє ходити?
     
  10. SPB

    SPB Well-Known Member

    Не потрібно, вистачить існуючих, наприклад 18метрові ЛАЗ А292 з 5го маршруту цілком нормально їздять по найнапруженіших дорогах: Шота Руставелі, Князя Романа, Свободи і т. д.
    Доречі на відновлені цого маршруту вже багато хто встиг пропіаритися, хоча просто на час ремонтів і збільшення корків у центрі було цілком правильно вирішено перенести кінцеву в центр. Оскільки тоді було набагато швидше пройти через центр пішки аніж їхати в маршрутці, в чому напевне всі переконалися. Як тільки роботи на Чорновола закінчилися майже одразу ж маршрут і пустили.

    Піар на транспортну тему зараз дуже популярний серед місцевих політичних сил, зокрема одна зх них розміщує свою рекламу на нових Богданах А601 і А09280, з 24-го маршруту, щоб виборці подумали, що вона причетна до їх появи, а насправді ці автобуси куплені приватним АТП за власні гроші і жодна політична сила до того не приклалася. Реклама іншої партії висить на зразково-показовій зупинці "Головна Пошта", якій вже майже 10 років, вони, напевне, сподіваються що більшість населення не знає коли і ким цю зупинку було збудовано... Продовжувати можна ще довго:)
     
    • Подобається Подобається x 2
  11. Svjato

    Svjato Well-Known Member

    То таки комендантська година! ...:mocking:

    У Львові автобуси (деякі) до 24... Більшість до 21...22
    Метро немає :sad: поки що...

    Ну і Львів не Москва, можна за 3 год з одного кінця в другий пройти :)
     
    • Подобається Подобається x 2
  12. Speedo78

    Speedo78 Well-Known Member

    Мені подобається ситуація у Варшаві. Там є нічні трамваї і автобуси. Вони, правда, мають окремі номери і вночі їздять досить рідко і квитки дорожчі ніж удень, зате ходять чітко по графіку (зрештою, як і в день)! Наприклад, якби в нас об"єднати нічний маршрут трамваїв 1,9 і 3 (5), а другий рейс 6,7,4. Схоже можна зробити з маршрутівками і нехай квиток коштує 2 грн. а трамваї і, скажем 3,50 в маршрутці. Уявіть як би то зручно було, їдеш пізно "з гостей" чи з якогось весілля, чи нічного поїзду, але, встигаю на нічний трамвай, який іде, скажем в 1:20. Можна собі спланувати... Мене б наприклад таке влаштувало. Полюбе краще ніж таксі.
    Єдиине, що залишається проблема безпеки перевізників, яких і вдень частенько грабують, але, я думаю, при бажанні і це можна вирішити (Варшава, наприклад, дуже кримінальне місто, а нічний транспорт фунциклює), та й таксисти ж їздять уночі, а вони, ІМХО, більш незахищені ніж водії тих самих трамваїв.
     
    • Подобається Подобається x 3
  13. Andzhej

    Andzhej Well-Known Member

    Та хай собі піаряться. На здоровя цьому депутату, що збирав підписи за відновлення маршруту. Реальна хороша справа в місті - по перше вирішить питання навали маршруток, створить якусь систему транспорту і головне - 1 грн. Я хоч їзджу на машині, але охоче пересяду на такий автобув. Це дійсно зручно платиш 1 грн. і по часу не набагато втрачаєш. Хіба трохи менше комфорту, але це терпимо. І хтось мені з язика зняв про Личаківьку - пустили б маршрут від Городоцької до Винник, скільки б було корситі і зручності. Хай ще винниківькі депутати підключаться і пролобіюють.
     
    • Подобається Подобається x 5
  14. Letunka

    Letunka Well-Known Member

    100%


    Може пролобіюють, але вже у нового скликанні. Принаймні хочеться вірити в це!
    Бо останні 4 роки, окрім дерибану землі, особливими здобутками міськрада не відзначилась :sad:
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. Andzhej

    Andzhej Well-Known Member

    Дай бог щоб нові депутати разом з мером занялися реальними справами, які приносять користь. То в Винниках бандюки, то хабарник. Я от так і не знаю чи останній їх мер Теодор ....(фамілію не памятаю) ще під слідством і взагалі чим справа закінчилася. Дали б шанс якимось поміркованим людям попрацювати, навіть тому ж Фронту змін, або ще комусь з нових.
     
  16. Letunka

    Letunka Well-Known Member

    Ну тут вже залежить від голосування. Як хрестики намалюємо, так і буде.
    Як йдеться в одному крилатому вислові: "Каждый народ имеет то правительство, которое он заслуживает"

    Але тема не про це наразі.

    Мені от цікаво, чи має місто зараз реальну програму оновлення громадського транспорту? Тобто не просто обіцянки "Ми оновимо, зробимо" і тп. А реальний план, де написано, що необхідно виконати такі і такі етапи. На це необхідно стільки-то часу, стільки-то грошей, передбачувані джерела фінансування - такі-то і решта речей...
    Чи то пак - має хтось з політсил чи кандидатів такий документ?
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. sani

    sani Well-Known Member

    А ви що думаєте що усі маршрутки, що їздять по Львову то державні?
    Чи держава їм відшкодовує хоча б за пільговиків?

    Усі маршрутки приватних підприємців, які за власні гроші(дехто в кредит) купували, за власні гроші заправляють, ремонтують і тп... Тому вони і вибирають найбільш вигідні маршрути, щоб хоч якось заробити. А там де погано ходять маршрутки, значить невигідний маршрут, тому їх мало!

    І то добре, якщо у такого підприємця є три і більше маршрутки, а якщо одна(і ще якщо кредитна!) то просто жах, вона як поламається(а по нашим дорогам то раз в тиждень стабільно) то попадаєш в недешевий ремон і + за маршрут дай(кожен день кругленьку суму і байдуже їздиш чи ні, мусиш заплатити) + податок дай + вічні перевірки ДАЙ і тп., а ще купа пільговиків, які ображаються чому їх неохоче возять безкоштовно. А держава на них ні копійки не дає.
    А маршрутка, як приїзджає на ремонт, чи заправку, там ніхто не питає скільки пільговиків перевіз - там просять гроші і тільки гроші!!
     
  18. Svjato

    Svjato Well-Known Member

    Тому і потрібний громадський транспорт. ТАм теж люди живуть...
    А централізований транспорт - це в першу чергу ритмічність, а не ... зна коли приїде маршрутка. До речі це не заперечуе влитися будь-якому транспортному підприємству в схему маршрутів.
    Треба робити, як нормальних місцях - трамваї від центру до переферій (схема зірки), а автобуси по переферії (кольцьові схеми).

    І ще раз - по графіку!
     
    • Подобається Подобається x 5
  19. nirvanka

    nirvanka просто фотограф

    Поставити водіям броньовані кабінки та й все. Зі свого досвіду їждження по ночах по Лодзі (та ж Польща) скажу, що в кабінці водія більш безпечно, ніж в салоні, бо вночі автобусами їздить 90% - молодь, 80% з них - після дискотек, відповідно нетверезі. Решта - з нічних змін з роботи. Так як у Львові нема таких масових фабрик, на яких працюють по 3 зміни, то пасажири б всі були після забав :) Хоча, ІМХО, у Львові безпечніше їздити серед нетверезої молоді в громадському транспорті, ніж в Лодзі.
     
  20. gaspo

    gaspo Member

    Дуже хотілось би, щоб у Львові з транспортом було так як у Варшаві.

    Тільки хто з теперішніх кандидатів насмілиться таке пообіцяти? А виконати таку обіцянку хто зможе?? Я жодного такого не знаю. Може ви знаєте? То поділіться! Бо ці мудаки при владі вже дістали!
     
а де твій аватар? :)