Дуже альтернативна енергетика

Тема у розділі 'Наука і технології', створена користувачем NewWorld, 21 січ 2014.

  1. NewWorld

    NewWorld Member

    Доброго дня ! Хочу поговорити про те, про що не всі хочуть чути через різні причини.

    Розглянемо такі прилади як кондиціонер або холодильник. При споживанні потужності Х ват для роботи насоса(компресора) Виділяється енергій від 2х до 5-6х. Як так, витрачається для прикладу 100 Вт електроенергії а отримуємо 500 Вт тепла чи холоду ??? Та все просто, маємо відкриту систему і тут все це абсолютно можливо і нічого не суперечить фізичним законам. Використовується різниця температур. Так само можна розглянути турбіну на ГЕС тут ми взагалі нічого не витрачаємо, а тільки отримуємо безкоштовну електроенергію, використовується у цьому випадку різниця рівнів води та сила земного тяжіння.
    Тобто отримати більше енергії ніж було затрачено цілком можливо потрібен тільки вірний спосіб. А таких насправді є дуже багато. Отже пропоную усім розглянути ось такий пристрій -
    http://www.youtube.com/watch?v=q5tH8ibslew&list=ULghL6KJD3EWg

    Це й же ж пристрій при навантаженні 900Вт і споживанні близько 110Вт -
    http://www.youtube.com/watch?v=-Ku0gy-fWqU&list=ULq5tH8ibslew

    У автора на каналі є ще багато інших відео про цей девайс і як він до нього дійшов. Тому прохання, кому цікаво ознайомитись, а тролям можна і біля стінки покурити.
    Чому почав з механіки, та вона принаймні проста для розуміння. В цьому пристрої одна сторона цього колеса завжди при роботі двигуна важча за іншу, звідси і маємо обертання.
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. NewWorld

    NewWorld Member

    Доброго дня ! Розумію що ситуація в країні не сприяє і забиває весь мозок, але хочу продемонструвати ще одну цікаву модель.
    [​IMG]
    На малюнку зліва зображено зрівноважену систему вантажів. Штанги CF i DB жорстко закріплені між собою, але рухомо до самої платформи у точці А (підшипник).
    До кінців штанги B,C,D,F рухомо(підшипник) закріплено вантажі, які приєднані через плече(зображено червоним). Усі вантажі мають однакову вагу. Наприклад 50кг.
    Отже система абсолютно зрівноважена.

    Наступним кроком закріпимо ще один аналогічний вантаж через плече АХ рухомо до платформи та нерухомо до CF i DB.
    Він під дією сили тяжіння виконає роботу і прокрутить систему, опускаючись вниз, мінімум на 90 градусів поки система знову не зрівноважиться.
    На перший погляд нічого особливого, але давайте подивимося уважніше що в цей час будуть робити вантажі які під'єднані через плече у точках BCDF. Вони теж під дією сили тяжіння проробили роботу у точках з'єднання зі штангами провертаючись на такий самий кут як і вантаж на штанзі АХ. Але особливість в тому що вантаж на плечі АХ впливає на обертання усіх інших вантажів, а ось впливу обертання інших вантажів на АХ практично немає.
    Так ви зараз почнете говорити проте, що так буде відбуватися лише за ідеальних умов, будете згадувати про інерцію і ще багато чого, але це лише принцип, а від деяких деструктивних факторів як розгойдування вантажів на штангах можна позбавитися наприклад поставивши підшипники які крутяться лише в одну сторону і т.п.
    Але суть залишається незмінною: енергія яка затрачається на обертання системи впливає на маятники на кінцях штанг, а обертання самих маятників практично не впливає на силу яка обертає систему.
    Ефективність системи можна підвищити шляхом збільшення кількості штанг, збільшення маси маятників, збільшення довжини(плечей) маятників.
    Розрахувати в динаміці таку річ доволі складно, але те, що тут можна отримати вигоду сумнівів не викликає.
     
    • Не подобається Не подобається x 1
  3. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    І який висновок? Я користі від того не бачу.
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. ArtCool

    ArtCool Well-Known Member

    Ефективності системи немає. прикладається зовнішня сила що змушує обертатись маятники, ситсема не замкнута. ККД < 1


    Неможливо побудувати машину, яка б працювала циклічно, охолоджувала б джерело тепла чи піднімала вгору вантажі, не викликаючи при цьому жодних змін в природі

    Неможливо створити вічний двигун 2-го роду.

    А в 17 столітті патентне бюро перестало приймати заявки на подібні пристрої
     
    • Подобається Подобається x 3
  5. NewWorld

    NewWorld Member

    У точках BCDF під дією сили тяжіння на маятники виконується робота. Існує кілька варіантів як цю роботу можна використати. Найпростіший - це обладнати ці точки генераторами і вже до валу генератора(або + редуктор) під'єднати маятник. Тоді один маятник який під'єднаний до центру виконує роботу, а інші маятники виконують роботу майже в 4 рази більшу.
     
  6. Мих

    Мих Дуже важлива персона


    З наведеного малюнку видно лиш одне:

    система крутанеться за годинниковою стрілкою на 90 градусів, нерахуючи коливань деякий час і все.

    Гирі DCBF не грають жодної ролі у цій системі.
     
  7. NewWorld

    NewWorld Member

    1) Я вже переконався що немає практично нічого неможливого :)
    2) Все що є навколо нас не можна розглядати виключно зі сторони статики, навколо нас все відбувається в динаміці.
    3) Як ви бачили я ніде не говорив про ККД, а лише про коефіцієнт ефективності. + ККД можна розраховувати лише для повністю закритих систем. Ми ж навіть до кінця не розуміємо природу магнітного поля чи що таке електрика...
    4) Ніхто і не говорить про PM 2-го роду, мова йде виключно про машини з високим коефіцієнтом ефективності.

    ---------- Додано в 16:32 ---------- Попередній допис був написаний в 16:26 ----------

    Про коливання поки забудьте.

    Ви все вірно говорите, вони практично жодного відношення(впливу) на центр обертання системи не мають ! Але вони ж прокрутяться у цих точках, чи не так ? Отже можна можна використовувати роботу яку гирі пророблять обертаючись у цих точках.
     
  8. ArtCool

    ArtCool Well-Known Member

    О коли навчитесь черпати енергію з "Ефіру" тоді в поговорим, а так це вилами по воді писано.
     
  9. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    якщо вони не мертво закріплені, а на осях - так. А що далі?

    Прокрутилися і зупинилися.

    Ага, зрозумів. Ви маєте наувазі, що видадуть в 4 рази більше енергії?

    Спірне питання... Тре подумати...

    ---------- Додано в 16:41 ---------- Попередній допис був написаний в 16:40 ----------

    а поки ефірна енергія гарно працює лише в ютубі...
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. NewWorld

    NewWorld Member

    Та навіщо вам ефір, вище я продемонстрував нескладні варіанти на механіці.

    Далі можемо поговорити про електричні машини і вплив на них зворотньої електрорушійної сили.
     
  11. ArtCool

    ArtCool Well-Known Member

    не видадуть, фізика розділ механіка 8 клас золоте правило: "у скільки разів програємо в переміщенні, або виграємо в переміщенні в стільки разів, у скільки разів програємо в силі."

    спробуйте позначити усі сили та записати рівняння і вам стане зрозуміло.
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    О, дійшло до мене!

    сума енергій в 4 точках не буде більшою, ніж в точці Х.

    А тому ця схема нічого не дає.
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. NewWorld

    NewWorld Member

    1) Почитайте другий пост у цій темі де я описую цей пристрій
    2) Подивісться уважніше на варіанти які я запропонував для покращення ефективності цього пристрою. (Збільшення довжини плеча маятників на кінцях або ж збільшення кількості самих штанг і відповідно маятників?)
    3) Відносно "спробуй порахуй", пробував рахував, все ок :)
    4) "сума енергій в 4 точках не буде більшою, ніж в точці Х.
    А тому ця схема нічого не дає." аргументуйте. А потім для 8 вантажів, або 16 і більше з довшими плечами...
    5) Так само можна і говорити про самий перший девайс у цій темі, але сумніватись що він не працює не доводиться.
     
  14. ArtCool

    ArtCool Well-Known Member

    ну, моя дочка також таку уміє рахувати))

    у вас показано 1/2 циклу оберння, тому ролі не грає чи це вантаж чи просто прикладена сила в точці Х. не потрібно добавляти ще осей, прсото зробіть повний цикл.чи ви думаєте що енергія котру виділять маятники буде достатньою для поверння у початковий стан?

    після проходження повного кола маятники повернуться на місце. звідси маятники в точках BCDF в системі ролі не відіграють тому їх можна закріпити


    [​IMG]

    ---------- Додано в 17:52 ---------- Попередній допис був написаний в 17:49 ----------



    система потребує постіного підживлення енергії.
     
  15. NewWorld

    NewWorld Member

    Закріпляти маятники у цих точках непотрібно, ролі вони не відіграють в плані впливу на ценральну вісь обертання...
    На жаль складається враження, що Ви не зрозуміли суті як саме працює пристрій, почитайте уважніше.
     
  16. ArtCool

    ArtCool Well-Known Member

    нажаль. Але у мене технічна освіта, та й у студенські роки перебар купу ідей вічних двигунів, хто ж не хотів зруйнувати другий закон термодинаміки. і бачив я всяких їх, чесно.
    [​IMG]
    [​IMG]
    де що схожі на ваш ідеї
     
  17. NewWorld

    NewWorld Member

    Прохання аргументувати, а не з'їжджати з теми :)
     
  18. ArtCool

    ArtCool Well-Known Member

    думаю цього достатньо.

     
    Останнє редагування: 11 лют 2014
    • Подобається Подобається x 2
  19. VasMT

    VasMT Дуже важлива персона

    Тут нема чого думати. Вся система дасть сумарної енергії в n-точках менше, аніж один ричаг АХ із вантажем.
     
  20. NewWorld

    NewWorld Member

     
а де твій аватар? :)