Взагалі то згідно нинішніх катагорій, які порозбивали ше на підкатегорії, категорія А не дає права керувати дриндулетом для них категорія - А1, а А - лише для мотиків, і не дає права керувати табуреткою Ось така у нас весела країна, та й категорії В як такої вже нема, зараз з курсів дають Во, строго на легкове авто без причепу, на бусі з такими правами вже не поїдкеш
та ну. А конкретніше? На якому бусі не поїдеш? По картинках орієнтуєтесь? а почитати? 3. Транспортні засоби, керування якими дозволяється за наявності посвідчення водія, залежно від їх типів і призначення поділяються на категорії: А1 — мопеди, моторолери та інші двоколісні транспортні засоби, які мають двигун з робочим об’ємом до 50 куб. сантиметрів або електродвигун потужністю до 4 кВт; А — мотоцикли та інші двоколісні транспортні засоби, які мають двигун з робочим об’ємом 50 куб. сантиметрів і більше або електродвигун потужністю 4 кВт і більше; В1 — квадро- і трицикли, мотоцикли з боковим причепом, мотоколяски та інші триколісні (чотириколісні) мототранспортні засоби, дозволена максимальна маса яких не перевищує 400 кілограмів; В — автомобілі, дозволена максимальна маса яких не перевищує 3500 кілограмів (7700 фунтів), а кількість сидячих місць, крім сидіння водія, — восьми; С1 — призначені для перевезення вантажів автомобілі, дозволена максимальна маса яких становить від 3500 до 7500 кілограмів (від 7700 до 16500 фунтів); С — призначені для перевезення вантажів автомобілі, дозволена максимальна маса яких перевищує 7500 кілограмів (16500 фунтів); D1 — призначені для перевезення пасажирів автобуси, в яких кількість місць для сидіння, крім сидіння водія, не перевищує 16; D — призначені для перевезення пасажирів автобуси, в яких кількість місць для сидіння, крім сидіння водія, більше 16; ВЕ, С1Е, СЕ, D1E, DE — состави транспортних засобів з тягачем категорії В, С1, С, D1 або D, яким водій має право керувати, але який не належить до зазначених категорій составів транспортних засобів; Т — трамваї та тролейбуси. 4. У посвідченні водія, зразок якого затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 31 січня 1992 р. № 47 (ЗП України, 1992 р., № 3, ст. 57; 2004 р., № 49, ст. 3212), вгорі у графі “10” проставляється дата надання права на керування транспортними засобами відповідної категорії. Інші позиції у графі “10” посвідчення водія, де зазначаються категорії транспортних засобів, право на керування якими не надається, не заповнюються. 5. Водіям транспортних засобів категорій В, С1, С, D1 і D дозволяється керувати такими засобами також з причепом, повна маса якого не перевищує 750 кілограмів. До керування транспортними засобами категорій В, С1, С, D1 і D з причепами, повна маса яких становить більш як 750 кілограмів, а також зчепленими автобусами допускаються водії, які мають право на керування транспортними засобами категорій ВЕ, С1Е, СЕ, D1E і DE.
Шось типу того, але в правах моєї дружини про категорію В шось вроді трохи інакше пише, в общем як доберусь до дружини, так зразу й подивлюся по крайній мірі по категорії А я надав вірну інформацію
зараз навчаюся щоб отримати категорію В - і прекрасно можна їздити з причепом до 750 кг і водити автомобілі не більше ніж з 9 місцями (з водієм включно) ---------- Додано в 13:14 ---------- Попередній допис був написаний в 13:07 ---------- До речі супер автошкола на Чупринки в польській школі. Я вагалася чи купувати права чи вчитися. І аніскілечки не жалію, що туди пішла. Викладач Андрій Володимирович - фанат автомобілів з дитинства, механіком працював кілька років, фізик і водій з 30річним стажем, а ще просто дуже харизматична людина із неймовірним почуттям гумору. І інструктор - для тих що справді хочуть навчитися їздити: педалей за вас не жме і нехай інколи трохи підніме голос, але вчить іздити правильно і враховувати кожну дрібницю. Хто захоче ось номер:0972383515
Зараз хожу на Личаківську, досить таки "На уравні" заняття 3 разина тиждень, по з 18:00 до 20:30 Викладач тоже нормальний, все пояснює, сам десь так під 55-60 років... Здаю на категорії В і С, то коштує десь 2500 + дозвіл їздити на газовій установці 140 ну і бензин... Зараз треба диспанцери пройти, не скажет, а можна всьо в один день пройти? Аналізи здавав не давно, всьо добре...
Не знаю як у Львові, а у Стрию два дні. Тепер порада. Прийдіть в поліклініку у вільний час і пройдіться по поверхах. Щоби могли орієнтуватись. Запам"ятайте де необхідні кабінети. Перелік лікарів я наводив в гілці про ТО. А у день "Ч" прийдіть за двадцять хвилин до початку роботи самого першого лікаря (вони по різному працюють). З собою паспорт, дві фотки, медичну книжку, якщо є, і з півтори сотні дєньог. В реєстратурі візміть бігунок і талони до лікарів. Зразу аналізи. Кров два рази і сеча. Флюшка. А далі займіть чергу у всі кабінети зразу )). За пів дня встигните. Але за результатами аналізів і довідкою на слідуючий.
це хто вимагає і для чого? вже скільки на газу їзджу, пів України об"їздив, а про таке перший раз чую. то вас в розводять на лишні гроші, напевно.
Аж подих перехоплює. Така дводенна медкомісія проходиться на ліцензію пілота. А тут - водії, та ще й навіть не професійні...
То не в правах. Це окрема "корочка" на допуск до користування газовим обладнанням. Хто вселяється в нову квартиру і встановлює газову плиту (котел,...) теж мають пройти навчання і дістати "корку"
А для чого її діставати і тим більше платити за неї для того щоб отримати права? Отримав просто права з потрібною категорією, купив машину і їздиш собі, ніхто не заважає. Головне щоб в тех паспорті ГБО було вписано, або ГАЗ-БЕНЗИН. І в машині газовим обладнанням ніхто не користується. Як його сертифікована майстерня поставила, так воно і стоїть. Водій тільки кнопку переключає ГАЗ/БЕНЗИН в старих моделях, а в нових все автоматично. На заправці, запраляє заправщик. Це ж не котел де треба тягу перевіряти, тут все само працює, без вас. Розвод на гроші...
Наша знакомая работает заместителем главврача нашей поликлиники. Когда я проходил в марте этого года медосмотр для получения техпаспорта на новый авто и спросил, нельзя ли дать денег и не делать обход, она ответила, что её собственному сыну пришлось обходить все кабинеты и сдавать все анализы. Единственное, чем она помогла - "прикрепила" ко мне сестру, которая заходила впереди меня в кабинет, и ускоряла приём. Заплатил я за медосмотр ровно столько, сколько положено по прейскуранту. На следующий день я получил результаты анализов и съездил в наркодиспансер - он отдельно в другом районе города. А также поехал в психиатрическую клинику - уже в третьем районе Донецка. В конце этого второго дня, когда я получил все справки от специалистов, мне выдали медицинское свидетельство о пригодности к управлению транспортным средством. Уже не припомню, сколько это стоило -примерно 100, может, около 150 грн. Лишнего не взяли ни копейки - всё по прейскурантам.
Зі свого досвіду у 100% такій же ситуації. 1. Так варто. Я то зробив у 2003 році і не мав жодної практики. Не тягло. Але стаж зробився - страховка стала дешевшою. 2. Не достатньо. Стане достатньо десь після 2000 км на власному авто. 3. Не реально. Але я взяв всього 3 уроки по 100 грн. і того цілком вистачило, щоб перестати боятися. У 2010 році. 4. Не потрібно. Але як казав мені той додатковий інструктор - "щоб навчитися їздити треба їздити й їздити". Добре казав. Маю за 3 місяці майже 5 тис. км (мої друзі стільки за рік наїздять) і з великим задоволенням гасаю Львовом і з суттєво меншим - трасою.