Ось цікаве питання. Чомусь завжди його обдумував. Чи можна все життя прожити без жодних інцидентів, як то вдарити інше авто (бут вдареним) зачепити бампер (обдерти фарбу), розбити шибку, пробити колесо на кінець... Я усвідомлюю, що на нормальних дорогах шансів значно більше уникнути дрібних інцидентів, але ж питання все ж риторичне. Ото ж! Цікаві будь які думки.
Колись чув новини - затримали в Голандії 75 річного діда, а він був без прав. ... Виявилося - дід їздив від тоді, коли ще прав не було Але ж то треба стільки від'їздити і без зупинок.
У мене вже так не вийде... :girl_cray: Хоча якщо забути той випадок з деревом... І ще пару дрібних випадків...
Нє, не так. Їду собі, нікого не чіпаю. Тут - бац - на дорогу зненацька вибігає дерево. П'яне, звичайно. Але стоїть, не падає. Але з-під моїх коліс не змогло ухилитися, нахилилося трохи... Майже впало...
Зі слів моїх знайомих виходить, що в кожного якась карма що до авто... Одні недолюблюють опелі, інші москвичі, а деякі взагалі дачьї Так ось. В багатьох якраз ДТП траплялися із цими марками авто. Дивний збіг. Проте знаю дуже акуратних водіїв - але в них теж таки були інциденти. Треба попитати іноземних друзів - дороги в них таки краще, культура водіння теж.
Тю-у-у-у... У мене з будь-якою машиною може відбутися ДТП - хоч з Таврією, хоч з джипом з коробкою-автоматом.
я вчилась водінню в Канаді. коли приїхали у відпустку в Україну, мій батько, на другий день нашого перебування у Львові, врятував мені життя, смикнувши за руку і витягнувши на тротуар: я по-наївності своїй думала, що пішоход на пішоходному перехрестті має перевагу над машиною а мій син, після поїздки на таксі, зробив висновок, що вчитись їздити треба в Україні
як був у Львові після 6 років в Канаді то теж чемно почекав на зелене для пішоходів і іду собі як якийсь почав виїзджати на перехід і типу попихає щоб швидше бігли-я підійшов до відкритого віконця і почав питатись у чому проблема і чому на червоне їдем і де вчився прав-дуже вічливо по реакції водія я думаю що він прийняв мене за ненормального))) А неможливість їздити без аварій-от сьогодні минав випадок-в тягачі колесо лопнуло і він притиснув до роздільної бетонної стінки мінівен-доля.
Про колеса на наших дорогах я б не згадував. Екстернат. 199Х (? треба у картці уточнювати, не помню) 1-й рік мав лише 1 аварію. На ЗАЗі здавав задом під струмінь води (помити під стовпом-трубою планував), не вписався. Заодно і помився (с) 2-й рік в Саранську одна гніда в ліву боковину заїхала, бо дуже поспішала. 3-й рік на ВАЗ 2106 мав ДТП чи не кожного місяця. страх потєрял. То двері Ниві всередину відкривав, то мені, стоявшому на свтлофорі у лівому 4-у ряді на розворот (і 3-х порожніх інших) у 7-й ранку, багажник в салоні опинявся. А потім надцять років без жодної подряпини. ---------- Додано в 10:15 ---------- Попередній допис був написаний в 10:10 ---------- Упс... Екстернат був після 1-го року. Режим їзди: "щоденний". До 2008 року. ---------- Додано в 10:20 ---------- Попередній допис був написаний в 10:15 ---------- 1-й рік мав лише 2 "зупинки". ЗАЗ 968 М, Москва і ближні області. Зупинки обійшлися без штрафу. 2000-2003 рр. їздив тут на російських правах і львівських номерах. Теж, разів 2 зупиняли. Обійшлося без зайвих видатків. 2001-2002 рр. поліцаї/стражаки гальмували майже у кожну поїздку поза межами Н.Сонча/України (50 Зл. за вимкнені фари, бо ремінь генератора вмер). Режим їзди: щотижня.
Такі наївні люди тут))) Всеодно будете не раз в дтп, причом для вас це вже буде стандартною ситуацією. Якщо самі не закосячите - вам поможуть. Те ж саме з ДАЙшниками - перший раз завжди больно, розведуть по повній, пьяний, експертиза і все в тому порядку. Всі пройшли через це.