Чайові

Тема у розділі 'Всяке різне', створена користувачем Dzeko, 21 чер 2012.

  1. Dzeko

    Dzeko Well-Known Member

    Ніяк не збагну хто ввів і навіщо таке явище єк чайові. Може кваліфіковані маркетологи знают - чому не зробити націнку на товар, чи послугу, щоб власник бізнесу міг ці "чайові" внести працівникові в зарплату або премію?
     
  2. kitana

    kitana Banned

    З чайових податків не платять :)))

    А для персоналу це стимул краще працювати. Якщо погано обслуговують, то чайові не отримають.
     
    • Подобається Подобається x 5
  3. Dzeko

    Dzeko Well-Known Member

    Єких податків? Ви хочете сказати єкщо підприємець підвищує ціни, то в него податки ростут?
    В наших забігайлівках чайових немає, там просто розбавлєют спиртне і обважуют - оце і всі їхні чайові.
     
  4. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    за чайові в кафе я не дивуюся. Але завжди дивуюся як водії після заправки тулять 1-2 гривні заправнику. Звідки це взялося? Чому мені ніхто не платить чайові за мою роботу? :)
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  5. kitana

    kitana Banned

    Який сенс підвищувати ціну і різницю віддавати працівнику?
    Отримає він чайові, чи ні - це його особиста справа. Деякі ресторатори позбавляються тих барменів/офіціантів, яким мало чайових залишають - значить погано працюють.

    Якщо підвищити з/п офіційно, то з неї 15% іде державі. Якщо офіціант на чайових більше отримує, ніж ця надбавка, то нафіга йому це? А якщо менше, то нафіга це власнику?
     
    • Подобається Подобається x 2
  6. Un.Known

    Un.Known споглядач з лінійкою ) Команда форуму

    Ніхто не ввів. Де про введення сказано?
     
    Останнє редагування: 25 чер 2012
    • Подобається Подобається x 2
  7. Ravin

    Ravin Well-Known Member

    Никогда не давал и никто не обижался, :scratch_one-s_head:по моему.
    Хотя иногда и вижу подобное.
    Тут, как на меня, надо к психиатру... может хотят себя панами почувствовать?:mocking:
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. Dzeko

    Dzeko Well-Known Member

    Тому що це не наша культура. І я наприклад сі не збираю до неї долучатисі. За наш сервіс не те що чайові, стусани треба роздавати.

    Тогди най премію видают. Просто роботу треба робити завжди добре, це все-одно шо продавати молоко дорожче по тій причині шо воно не скисло. Ну єк офіціянт може "добре обслужити"? Станцювати? Пісню заспівати? Приніс, поставив на стіл - чому я повинен йому за це окремо платити? А ще тим білше єкшо ресторан дорогий. В них і так накрутка на ціни в 3 рази.

    Дві однакові статті для фінансового стимулу - зарплата і чайові, чому їх не звести до купи?
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. Ravin

    Ravin Well-Known Member

    А вы с ним разговариваете или просто диктуете заказ?
    Вот я спрашиваю, что он бы мне порекомендовал... и тогда имею возможность убедиться как он переживал за свои чаевые.

    ---------- Додано в 20:30 ---------- Попередній допис був написаний в 20:29 ----------

    Это вам непонятно или просто пошуметь?:mocking:
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. kitana

    kitana Banned

    Яка різниця? З премії теж 15% податок на доходи.

    Чайові - це і є премія.
    З/п платить власник за певний об'єм роботи. А чайові - клієнт.

    А Вас хтось заставляє?
    В Японії чайові заборонені. В деяких країнах - вписуються в чек. У нас - хто хоче, той лишає, хто не хоче - ні.
    Щоправда, бувають наглі офіціанти, які здач не приносять. От таких треба вчити.

    Вони цінами фільтрують контингент. В дорогому ресторані менша ймовірність зустріти п'яну гоп-компанію. :)
    + інтер'єр, + жива музика, + оренда в центі міста, + відвідувачів менше, ніж в піцерії. Видатки з утримання такого ресторану теж більші, тож ті накрутки в 3 рази не всі в кишеню власника потрапляють, не кажучи вже про офіціантів, в них може бути і не така вже велика зарплата.
     
    • Подобається Подобається x 3
  11. Dzeko

    Dzeko Well-Known Member

    Я знаю на деяких круїзних лайнерах чайові включєют у вартість путівки. І за податки ніхто не переживає, і за премії. Тільки чому вони все одно чайовими сі називают? Хіба тілько тому, шоб іще зверху того клієнт не давов.
     
  12. KARABIN

    KARABIN ukropenFuhrer

    не забувайте шо офіціянт тими чайовими муси ше з власником поділитисі,інакше він там довго працювати не буде....вотака оказія
     
  13. kitana

    kitana Banned

    Ну це не всюди так.
    З/п може бути мінімалка, а далі - скільки наколядуєш. :)

    Забирати у офіціанта частину чайових це необачливе крохоборство - знижує мотивацію і лояльність підлеглих. :) Я б цього не робила.
     
    • Подобається Подобається x 9
  14. Dzeko

    Dzeko Well-Known Member

    Про нашу країну краще не говорити. Наколядуєш дорівнює обманеш.
     
  15. Picasso

    Picasso Німий фільозоф :)

    Ги. Я часом і п'ятку можу дати :)))
    Хто не отримував чайових, той, напевно, важко зрозуміє. А привіз звичку давати чайові за ввічливе ставлення і добру роботу зза кордону. На заробітки не їздив, але багато разів бував на навчаннях, перевчаннях, де теорію закріпляли практикою. Але навіть в кафе, якщо я хоч раз піду кликати офіціанта, то чайових він не отримає.
     
    • Подобається Подобається x 5
  16. Varvar

    Varvar Well-Known Member

    Насправді буде більше - 15% це лише прибутковий, а є ще утримання у різні фонди і це лише утримання, а є ще нарахування на з/п, які має сплатити роботодавець. У підсумку при підвищенні з/п на 10 грн, десь до 2 гривень з них відразу сплатить працівник і ще десь більше, ніж на 3 гривні роботавець ще має сам заплатити нарахувань. Тобто по суті роботодавець витративши 13грн+, реально працівнику видасть біля 8 гривень.
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. KARABIN

    KARABIN ukropenFuhrer

     
  18. Sman

    Sman Well-Known Member

    Якщо Ви про закордон, то закордоном чайові залишають за добре обслуговування у кафе, ресторанах, де клієнта офіціянт особисто обслуговує. Або в готелях лишають чайові покоївкам. Також залишають водіям автобусів в аеропортах, шатлам, що підвозять до готелю, якщо вони помагають грузити, чи розгружувати багажі. І я таке підтримую, бо тоді персонал старається добре обслуговувати клієнтів. А як тебе зле обслужили ти не даєш ні копійки. То твоя воля і тим ти показуєш, що сервіс поганий. А як відразу додати до ціни обслуговування, то буде нечесно, бо чого я маю платити за поганий сервіс?
     
    • Подобається Подобається x 4
  19. kitana

    kitana Banned

    Це на загальній системі. А Dzeko про єдинщиків питав. Общепит в основному єдинщики тримають, 2 і 3 група.
     
    • Подобається Подобається x 3
  20. Ravin

    Ravin Well-Known Member

    Вы, наверное, давно в Украине не были.
    Может там, на озерных полянах - "обманешь", а на основной территории... это может много чего значить, в том числе и вымогательства и взятка и т.д и т.п.
     
а де твій аватар? :)