Навряд проблема в підсвітці ) Якщо ще актуально, то бігом в магазин здавати по гарантіії, бо заміна матриці може досить дорого обійтись.
Якщо по гаоантії, то тільки через гарантійну майстерню з їх висновком. А інакше магазин нічого не міняє
Відкрию Вам секрет: можна зекономити час на "направлєнії" Бо в гарантійній майстерні ніяке направлення не потрібне, а лише зламаний пристрій і правильно оформлений при купівлі гарантійний талон. Більш того, майстерня повинна тричі робити гарантійний ремонт одного й того ж вузла/деталі і тільки після цього можна вимагати від них експертний висновок про неможливість усунути несправність. І ось тоді з цим папірцем, чеком, документами і рідною упаковкою можна мандрувати в магазин для заміни на такий саме, але новий пристрій.
Дякую, дійсно корисна інформація. Але ж бувають випадки, коли авторизований сервісний центр взагалі в іншому місті, або його в країні немає, а гарантія від магазину. Колись так кілька разів навушники sennheiser міняв, самі ж писали 2 роки гарантії, а стільки ніякі портативні навушники не живуть через конструкцію і ламкість дроту
Буває, якщо Ви купуєте якусь невідому китайську марку. Та це треба бути ще тим збоченцем, щоб купувати те, що гарантовано зламається і через магазин відправляти кудись для сумнівного ремонту, чекаючи по кілька місяців річ, замість того, щоб користуватися.
Якщо у Вас двічі впродовж гарантійнрго строку зламався sennheiser, значить його випустила невідома китайська марка
Для мене це ще довго ) Тягаю з собою навушники постійно: в кармані, в рюкзаку, постійно слухаю музику, та ще й вдома до ноута в основному підключені. Мене навіть сєнхи 2 роки не витримають Зараз вже при поломці просто сам ремонтую, після того, як це стало цікаво і навчився. А підштовхнуло до їх ремонту те, що мені було лінь виходити в магазин і повертати. Правду кажуть, що лінь це рушій прогресу, не збрехали.