Їздити треба не 15 а 10 днів,пробувши довше,можна "попасти".декларація нічого не дасть,даї буде доїти,без сумніву
Це все звучить заманчиво, але є два великих АЛЕ: - по-перше СТРАХІВКА. Недай Бог якесь ДТП чи страховий випадок - відшкодування не буде. - по-друге тих "кожні 10 днів" якщо робота пов"язана з перетинанням кордону то ніби й не проблема. А якщо ні? Уявіть собі як то "весело" мотатися туди-сюди за 90 км в одну сторону. А якщо черга на 12 годин? А якщо на 24????? Висновок, то може бути вигідно, лише якщо ви і без того мотаєтеся в Польщу (в Європу) частенько...
Перечитала все це обговорювання, і задумалась чи купувати авто Я так зрозуміла, що з нашими правилами розмитнення практично не вигідно гнати машину. А так хочететься бібіку
В мене таке питання! Працюю в польщі, і хотів би пригнати звідти авто. Опишіть будь-ласка детально які потрібно документи, і скількі це буде коштувати!!! Чи можлово розмитнити пізніше авто(продати не розмитнене), що і скількі взагалі потрібно проплачувати при перетині кордону в такому випадку? ---------- Додано в 13:00 ---------- Попередній допис був написаний в 11:28 ---------- P.S.Мене цікавить сам процес розмитнення, а не детально суми!!
Ну а в середньому як це виглядає! Да і ще одне! Якщо машина перебуває на обліку в польщі, коли я буду їхати додому на мій з метою через місяць-два повернутись, приїхавши додому захочу продати її і не повертатись на ній назад, чи потрібно її там перед виїздом знімати з обліку?
Машиною зможите переїхати через кордон при умові,що в техпаспорті будете вписані як співвласник.Приїхавши додому і продавши авто тут(на польських номерах)потім можна проблеми мати при виїзді з України бо ви ввезли товар і нерозмитнили його.так-що такі справи...
Мішаня А якщо відразу при продажі домовитись з покупцем про розмитнення? По ідеї має бути все нормально!?!
На легкові дуже велике розмитнення.Якщо є покупець,то краще зразу на нього на митниці робити оформлення(потім податок не треба платити)Наприклад минулого тижня розмитнював КІА МАГЕНТІС 2007р диз.заплатили в касу 65000грн+1000послуги банку...
При виїзді потрібно зняти машину з реєстрації, а ще що потрібно? В ситуації коли купляєш авто собі, з митою її продати тут, а якщо не вдасця то залишити ще на деякій чяс собі!
Сам процес розмитнення може виглядати в 2 різних способи: 1. Розмитнення по ПВД (попередній вантажній декларації, скрорчено ПГД-шка) 2. Розмитнення "в лоб" Якщо розмитнювати за допомогою способу 2 то виглядати все буде так: 1. Машина буде куплена десь "там" - потрібно буде зняти її з обліку по місцю реєстрації та отримати транзитні номера (якщо ще немає) 2. Якщо машина коштує згідно договору купівлі-продажу (фактури) більше 1000 евро, потрібно зробити САТ (експортну декларацію вантажу) 3. Під час під"їжджання до EU/UKR кордону треба стати в смугу руху "червоний коридор" (якщо є САТ) або "зелений коридор" якщо САТ-у немає. 4. Їхній прикордонник перевірить документи на Вашу машину та звірить номер кузова. Далі треба дати митникові САТ (якщо є) Вітаю! Ви зробили 10% справи!!! 5. Виїхавши з їхньої митниці ви, відповідно, в"їжджаєте в нашу митницю: Потрібно сказати прикордоннику що ви їдете на розмитнення, він Вам напише талончик на "червоний коридор" 6. Бріф (малий), купчу (фактуру), закордонний паспорт та талончик треба засунути у віконечко до нашого паспортиста. Рекомендується щоб між цими паперами загубились 50 грн. 7. Паспортист поверне Вам ваші документи з проштампованим талончиком і Ви можете проїжджати далі, до зони митного огляду. 8. Ви даєте документи на машину (всі, включно з САТ-ом) митникові, він починає митне оформлення документів 8.1. Відділ тарифів перевіряє чи відповідає вартість авто реальній вартості 8.2. Відділ контрабанди перевіряє чи не везете Ви контрабанди 8.3. Митник що Вас оформляє фотографує Вашу машину Решту допишу потім
Паспортисту не треба давати грошей, сат митнику не треба давати і багато іншого.На вашому сайті є ссилка на калькуляцію розмитнення,вона близько не стоїть з реальністю..
Відразу кажу: каталога швайкеліст і великого бріфа від тої машини зараз в руках не маю, тому розрахунки ПРИБЛИЗНІ!!! 1. Оплата брокера - в різних містах по-різному, у Львові останній раз платив 350 у.о. 2. Сертифікат відповідності на машину - останній раз платив 2000 грн (250 у.о.) 3. Проїзд кордону (по ПГД-шці) 850 грн (100 баксів + 50 грн) Ці суми сталі. Решта міняється від машини. Припускаємо шо кадді - вантажний. Двигун - дизель, тому мито 10%, ПДВ - 20%, послуги банку - 1,5% (відсотки від вартості по швайкелісту). Разом 33,5% від вартості автомобіля. Ціна машини визначається митниками з каталогу Швайкеліст (така товста книжка, видана в Німеччині, як пишеться назва німецькою не пам"ятаю). Нехай буде 6000 доларів (4137 евро). віднімемо 25% від вартості на пошкодження (вам їх напишуть митники на кордоні, на внутрішній митниці їх підтвердять) Отже, вартість машини, від якої рахуються відсотки - 4500 доларів Заплатити в касу треба 33,5% від 4500 доларів тобто 1507$ Ітого, все розмитнення даної ПРИКЛАДОВОЇ машини вийшло 2100 баксів. Рік машини - 2005, тому постановка на перший облік В МРЕВ ДАЇ буде десь на 400 грн. дорожчою від звичайної перереєстрації авто. Якби рік був 2003, а місяць - 8 і нижче, то Перша реєстрація коштувала б десь на 12000 грн дорожче від звичайної. З.І. Спеціально для Мішані - розрахунки приблизні: хочеш точні - давай копію великого бріфа в студію.
спецом для JohnDoe-сертифікат відповідності-1300грн,брокер-310у.о. просто спитав,це все ми робимо самі і (як бачите дешевше).точні розрахунки можу зробити якщо знаю модель марка рік вип.і мотор.так-що звертайтеся пане JohnDoe,при потребі)))
Добрий вечір хто може сказати яка буде ціна перегону Renault Trafic DUBEL KABINA 1900см3-двигун 2003-року випуску 5296євро його ціна Cielcza ul. Poznańska 1d 63-200 Jarocin Польша із розмитненням і такаж машина тільки з Німечинни якщо переганяти хоть приблизна ціна щоб на щось розраховувати буду дуже вдячний чекаю відповідей...