Коли їхав до Львову очікував що буде багато автівок із польськими номерами. Але їх майже немає. Чому я так думав? Тому що розмитнювати авто дорого і я думав що багато буде авто які просто зареєстровані в Польщі. От скажіть мені чому їх немає? Розмитнювати дешево і всі їздять на розмитнених авто? Їздити на нерозмитненому авто заборонего громадянам? Судячи з цього сайту gumtree.pl авто в Польщі дуже дешеве. Прошу поясніть мені ситуацію, я ні чого не розумію в темі стосовно авто з закордону.
Якщо Ви не громадянин України з постійним місцем проживання за кордоном, то використовувати автомобіль, незареєстрований в Україні, Ви, згідно діючого законодавства не маєте права. Або ж можете короткостроково - на час, необхідний для транзиту.
А які хитрощі хто знає, щодо розмитнення авто, хочу купувати машину, натрапив на чеський сайт автопродаж, то там такі ціни, що аж слюнки капають, але з нашими законами щоб розмитнити авто за 500$ потрібно виложити 5000$ ))))))))
Усьо залежить він самого авто, його моделі, і від того який об'єм мотору, ну і від того яке паливо... ну і від того скільки років самому авто, якщо до 5 років, тоді там дешевше получається ніж від 5-8 років (вродіби тепер машини старші 8 років переганяти не можна) Вот якщо взяти Audi A4 Avant 1.9 2004 в Італії можна за 6500 ₴ то розмитнення буде складати 13000₴ (ну разом з вартістю самого авто) А вот якщо брати авто з салону, тоді акцизний збір набагто менший але вот ввізне мито получається більше... Не пойму я того ну дивіться, то не так просто зробити, якщо авто буде на польських номерах відповідно має бути страховка польська! А ви ніколи не задумувались чому у європі надають перевагу моторам 1.3 - 1.4 - 1.6 (дизелям) бо страховка дорого коштує в рік получається до 1500₴ Ну то всьо залежить як ви будете оформляти страховку, будуть там різні питання типу: 1) як часто ви їздите на машині 2) куди ви їздите ітд... від ваших відповідей залежить багато чого! Ну і шоб получити страховку на машину в польщі хіба не треба мати яких доків, що ви там працюєте чи шось типу того? Вот знаю багато людей роблять так: 1) купуємо авто 2) збираємо гроші на розмитнення 3) розмитнюємо 4) реєструємо в Україні 5) страхуємо і їдемо назад на заробітки! Купити машину в європі не проблема, проблема її утримати! Во так, якщо я чому полився то виправіть... Ну вроді би всьо є так...
Щоб отримати страхівку в Чехії треба мати машину на обліку в Чехії. А щоб мати машину на обліку в Чехії треба там мати принаймі право на проживання. Страхівка до вас прямого відношення не має. Страхівка буде звичайно польська, тільки авто довго в Україні не зможе їздити. Ви про яку страхівку говорите? В мене 1.9 бензин, річна страхівка на випадок аварії разом з зеленою картою - 200 євро.
1500 € - це хіба за автобус. Ціна дійсно залежить від об'єму двигуна (або в деяких страхових фірмах - від потужності), але ж не настільки. Питання теж не аж такі детальні. Вказуєте тільки, чи авто використовується як звичайний приватний транспортний засіб, чи як таксі, для навчання їзди, для перевезення небезпечних вантажів, як автомобіль поліції/швидкої допомоги, історичний автомобіль тощо. В деяких країнах Європи може бути дорожче страхування, якщо власник - молода людина до 25 років. Тому деколи це обходять реєстрацією авта на одного з батьків. Реальна ціна страхування на звичайні авта в країнах Східної Європи - від 100 € (і навіть менше) на рік до пару сотень. Це і біла, і зелена карти. В різних страхових фірмах можуть запропонувати дуже різні ціни для одного і того ж автомобіля, або додаткові бенефіти, тому люди здебільшого вивчають цінові пропозиції від кількох страховиків.
Прикладові ціни з власьного досвіду. Авто у леазінгу (тобто немає пільг безаварійного водія) , Шкода 1.6л, 2-й рік, обовязкове автогромадянскє + каско разом 2160 зл = 540 евро (на рік). Але, правда, може бути і на половину дорожче. Залежить від компаніі. Індивідуальні пільги за безаварійнисть навіть до 60%
І це вже з каском 540. А якщо тільки обов'язкове - то менше. Ну і бонуси за безаварійність можуть бути дуже і дуже суттєві. Або ще знижка, якщо в тій самій фірмі маєте застрахований дім, пса, майно тощо.
Я очень активно интересовался этим вопросом. Разговаривал с работниками таможни, с юристами, с милиционерами, занимающимися регистрацией. Вывод - в настоящих условия таможенной системы на Украине абсолютно невыгодно првозить из-за рубежа и растамаживать б\у авто. особенно старые и недорогие. Дешевле обойдётся купить их у нас. У меня в Германии есть возможность абсолютно бесплатно получить несколько не очень старых авто в приличном состоянии. Когда я начинаю считать, какую плату за растаможку возьмёт с меня моя ридна держава, получается, что гораздо дешевле купить подобное авто на автобазаре здесь. Рассказывать о тонкостях долгое дело, но наше законодательство построено так, чтобы людям было невыгодно привозить и растамаживать б\у авто из-за рубежа. Это называется заботой об украинском автопроизводителе. Последний раз я интересовался этим менее года назад. С тех пор мало что изменилось. Ещё раз подчёркиваю - оставьте всякую надежду! Законных путей ввести дешёвое авто б\у из-за рубежа нет. Все каналы перекрыты системой законов. Хотите исхитриться и что-то выдумать? Нет смысла пробовать - бесплатный сыр бывает лишь в мышеловках! Законы лучше не нарушать. А по закону - ничего не получится!
Я працюю в Польщі, трохи мешкаю і колись міркував про це. Але вирішив не купувати кота в мішку у розумінні вживане дешеве авто у Польщі і їздити на польських номерах, бо в Україні треба не перевищити 5 днів. Купив нове авто з салону в Україні і їду ним в Польщу без жодних обмежень. І совість чиста у розумінні, що не переживаю про того кота - хто ним і як раніше користувався. Знаю багато історій коли старе авто аварійно виходило з ладу, бо ж старе...
може почав розмитнювати і кінця і краю не видно? ---------- Додано в 14:25 ---------- Попередній допис був написаний в 14:19 ---------- доречі Ясь, я щойно зайшла у іншу тему поряд і навіть зразу не зрозуміла, що то не Ви... А люди все таки звикають до аватарів і в більшості випадків розрізняють форумлян саме по них
або ще щось - троха поламалась мені машина була тогоне відписав))))))) І так, по-порядку: 1. 1 грудня дали мені поляки візу 20\60 мульти, шенген бізнес с04 2. 2 грудня на сайті алєгро бачу свою машину: ауді 100 1992 р.в., ел. пакет, АБС, ел. люк, протитуманки,коректор фар, під. заднього шкла, тит. диски (оригін. ауді), зим. резина мішелін, вел. салон + дер. вставки, АКПП, 2.3 інж + газ (пропан), фаркоп. ціна 1800 злотих (450 евро) 3. дзвоню (карточку білайн з тарифом по 90 коп\хв. роумінгу купив завчасно) - є машина. Питаю стан - була бита, відновлена, тепер знову несильно вдарена . Той поляк мене питає: поляк: - а у вас номер український - вам робити реєстрацію чи нє???? Я: - а скільки коштує??? П: - 1400 злотих (350 евро) Я: - КАНЄШНО РОБИТИ!!!!! (наші посередники беруть мінімум 400 евро) Я: - А шо в ту суму входить??? П: - тєхпаспорт (я співвласник) + страховка їхня (автоцивілка) + зелена карта + тєхогляд Я: - ОК, завтра їду брати имашину 4. Їду туда - поляк за мною виїхав своєю машиною, привіз до машини: - лак троха облазить, тре перелаковувати всю - не сильно загнутий ланжерон (на розвал і підвіску мотора не впливає, того робити найб. часом не буду) - не працює стартер Поляк мені каже: я тобі гарантую шо машина нормальна. якшо хочеш - їдем в МРЕО (їхній аналог) переписуєм машину, а стартер потім зробим, бо МРЕО закриється через 1 годину. Я - ок, але гроші за машину після позитивного тест-драйву. поляк - ок, поїхали. Записали мене співвласником тої машини, поїхали назад. приїхала лавета і забрала мою машину на тєхстанцію зняли стартер, зробили, завели машину, заправили газом, я віддав гроші за машину і поїхав додому.... далі буде........
JohnDoe, ще напишіть, як воно в нас їздиться на польській реєстрації, і про перетин кордону мдаа... от що значить - рідко заходжу...
Їздиться - супер Зупиняли мене гаішники - відкрив їм капот і багажник та і поїхав далі. Нічо їм не дав. Митниця наша - тут все залежить від людського фактора, в основному нормально якшо не везеш контрабанди Митниця їхня - якшо не сподобаєшся ти, або машина, або твоя поведінка в колєйці то відкриєш капот, багажник, зроблять тобі звірку номерів і агрегатів, заженуть на яму тощо. Якщо хочете детальніше - пишіть в приват.
продовжую свою історію: Відразу в польському МРЕО техпаспорт не дають - дають тимчасовий техпаспорт, а через 2 тижні їдеш знов і забираєш нормальний, постійний. Сьогодні забрав, завтра викладу фотки як він виглядає :cesored: