"Апостольська церква і сучасне християнство"

Тема у розділі 'Християнство', створена користувачем Мих, 20 кві 2009.

  1. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Даяно, не все так просто, як ви тут пишите. Будь-яке тлумачення Біблії - це вже ваш догмат, а ви тлумачите Біблію, хіба ні?
    Наприклад, догма традиційної церкви - Трійця. І ваша догма тут співпадає, хоча у Біблії навіть слова такого нема. Ще ваша догма - скажіть, хто входить у Христову Церкву? Ваша відповідь - це буде ваша особиста догма. Ви не відвідуєте Літургію - то ваша догма, бо вважаєте, що це непотрібно, це ваша особиста думка. Але у чому різниця між мною і вами? У тому, щото думка церкви, то моя думка, а не абсолютно моя особиста, а церкві я довіряю. Ваша думка - це ваша особиста думка. Якщо взяти пятьох людей таких, як ви(позаконфесійних) і задати пару запитань, то всі вони вискажуть свою власну думку і ті думки будуть відрізнятися одна від одної часом на 180 градусів. Як ото кажуть, скільки людей - стільки думок.
    Навіть питання Трійці буде трактуватися по-різному.

    Та ні, Даяно, це так написано в Біблії. Ів.8:31

    До кого Ісус казав позостатися у вірі? До поган, чи до євреїв? Не лінуйтеся, почитайте то місце ще раз!
     
    Останнє редагування модератором: 18 жов 2009
    • Подобається Подобається x 1
  2. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Я насамперед наводжу факти відсутності вигаданих догматів. Різне розуміння написаного у Біблії є природнім (1 Кор. 11:19), і одна справа- по-різному розуміти написане, а інша - вірити тому, чого в апстольському вченні нема. http://forum.lvivport.com/showpost.php?p=548457&postcount=1395
    Так, між мною і вами у цьому різниця дійсно є. Я довіряю Божому Слову, звіряючи з ним сучасну практику християнства (Дії 17:11), а ви (як і свідки Єгови) вірите у модернізоване вчення Ісуса, викладене у журналах чи катехизмі.
    Я читала, і не раз. Він казав євреям, ЯКІ У НЬОГО ПОВІРИЛИ (бо у той момент інших націй серед слухачів не було) позостатися у ЙОГО СЛОВІ! Чи вас слово Ісуса не стосується? http://forum.lvivport.com/showpost.php?p=548515&postcount=1396
    «Як хто любить Мене, той слово Моє берегтиме, і Отець Мій полюбить його, і Ми прийдемо до нього, і оселю закладемо в нього». Ів. 14:23. Чи ви вважаєте, що Ісус тут мав сказати "Як хто з євреїв Мене любить, то лише євреї мають слово берегти"?
     
  3. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Ну от бачите, скільки конфесій - стільки догм. Просто в голові не вкладається, що це може бути ОДНА Церква. Там і догми часто діаметрально заперечні одна до одної.
    Я ж вважаю, що лише Православна і Католицька можуть вважатися тією апостольською церквою, про яку говорив Ісус. Все решту - грубо кажучи не знаю та й мене майже не цікавить, хай цікавить тих, хто там є. Можливо деякі протестантські течії несуть дорогу правди, але саме у традиційній церкві є та повнота спасіння, що потрібна людині. Така моя думка. Ваша позиція, на мій погляд, дуже хитка, бо ви покладаєтесь виключно на себе у розумінні Біблії.
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Даяно, я не є, як СЄ. Тому що течію Вартової Башти придумала людина - Рассел. Доречі, традиційна церква відрізняється тим, від усіх решту, що ви не зможете назвати небіблійне імя того, хто її започаткував. Відчуваєте різницю? Візьміть будь-яку релігійну течію, копніть історію і ви знайдете людину, що започаткувала течію, а про апостольську церкву ви того не знайдете, хіба у Біблії.

    А Ви не виключаєте того, що то модернізоване може бути Дія Святого Духа. У чому ви бачите Дію Святого Духа, що провадить?
     
    Останнє редагування модератором: 18 жов 2009
    • Подобається Подобається x 1
  5. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Мені також не вкладається у голові, - як "непомильна" конфесія на чолі з "непомильним" у спрвах віри і моралі папою, продаючи індульгенції чи віддаючи на інквізиційну страту опонентів, може бути єдиною Христовою церквою. Як ви правильно зауважили, - "скільки конфесій, - стільки догм"
    Ви маєте право на свою думку. (Я вже не хочу зараз наводити цитати, де як православні, так і католики тисячі разів писали, що саме від їхньої єдиної правдивої Христової церкви відкололась інша.)
    Моя позиція побудована на критеріях, які дав Ісус, а не на вигаданій ознаці, яку навели ви. А те - на що я покладаюсь, - цілком схвалене (Дії 17:11), бо відповідати за себе буду я, а не ті, які пропонують мені те, чого в апостольському вченні немає.
    Я не вірю в те, що Святий Дух впроваджував інквізицію, хрестові походи, індульгенції чи інші "модернізації" у вигляді освячення помешкань та ін. Хіба що якийсь інший дух. Тому обережно ставлюсь до "модернізацій", звіряючи їх з Писанням (Дії 17:11), (Ів. 14:23).
     
    Останнє редагування: 18 жов 2009
  6. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    А ваша поведінка сумісна?

    Даяно, коли будь-яке питання, в якому ви не знаходите гідної відповіді і пишите про індульгенції, хрестові походи, інквізицію, я це розцінюю, як крик від безсилля і розпачу.

    Знаєте як зробити, щоб конфесія була майже безгрішна? Утворити нову і зараз. Нема історії - нема гріхів.

    Але ви зразу не хапайтеся за найгірше. Невже нічого позитивного нема у традиційній церкві? Невже все чорне?
    Христова Церква завжди у стані боротьби з Сатаною. І ті важкі часи, помилки - то є наслідки тих баталій, це просто тре розуміти.

    то всі так кажуть. Але ви не знаєте де та церква, яку створив Ісус.


    У чому ви бачите Дію Святого Духа після Його зішестя?
     
    Останнє редагування модератором: 19 жов 2009
    • Подобається Подобається x 1
  7. telepat

    telepat Well-Known Member

    А чому ні? Я називаю речі своїми іменами.
     
  8. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Покажіть, де я казав, що у лісі молитва менша, ніж у храмі, якщо Ви вважаєте себе порядною людиною.
     
  9. telepat

    telepat Well-Known Member

    Щоб таке доказати, потрібно перевірити Вас на детекторі брехні, що Ви думали. На жаль такої змоги нема. Зрештою, Мих, я знаю що Ви порядна людина, читаючи Ваші дописи, тільки до кінця не є відкритим, любите "ховати заначку".
     
  10. Зануда

    Зануда така зануда

    Ця природність, як ви висловились, не означає, що так правильно. Від того тільки проблем більше, бо кожен собі трактує Боже Слово, як йому заманеться і як визначити, що правильно, а що суб"єктивно?

    Це аж ніяк не стосується ані інквізиції, ані індульгенцій. Догми Католицької Церкви стосуються суто питань віри. А про інквізицію вже починається тоді, коли вкотре немає що сказати, а то такий вдячний матеріал, хоч і обговорюваний мультум разів.

    Знову! Та скільки можна?! Що є злого у тому, що людина хоче запросити до свого дому Бога через молитву і освячення помешкання, що злого у душпастирських візитаціях пароха до своїх парафіян? Що вас це так муляє? Та трошка себе вже пошануйте і перестаньте одне і теж перемелювати.

    Найцікавіше те, що за всі віки історії розвитку християнства вчення Ісуса не пройшло ніякої модернізації. Змінювались релігійні практики, але вчення ні, жодне слово у Біблії не було змінене, жодна заповідь. Я думаю, що якраз у цьому і прявилась дія Святого Духа і Божа мудрість.
     
    Останнє редагування: 19 жов 2009
    • Подобається Подобається x 2
  11. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Погоджуюсь. Для прикладу, - як визначити, що католицька церква і папа непомильні у справах віри і моралі, коли в апостольському вченні того нема? Тому ви праві, що "Від того тільки проблем більше, бо кожен собі трактує Боже Слово, як йому заманеться."
    Питання віри - відносне. Індульгенції - це не просто практика, а результат віри в те, ніби вони можуть рятувати від гріха. Небіблійне освячення помешкань, машин і т.п. - результат віри в те, ніби воно чимось допомагає, а насправді - просто доодаткове джерело доходів.
    Та нічого злого нема. Я хіба писала, що то зле? Мертвому припарка теж нічого злого не робить.
    Найцікавіше те, що змінились не лише релігійні практики, але й віра, - віра у чистилище, лімбо, непомильність, посередництво новозавітньої касти священиків, посередництво ангелів і святих і багато іншого, чого не було у вченні апостолів. В такому випадку усі конфесії, які вигадали небіблійні вчення, не повинні одна на одну нападати, ніби вигадки одних чимось кращі за вигадки інших.;)
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. Оленa

    Оленa Well-Known Member

    Це не так. http://uk.wikipedia.org/wiki/Індульгенція
    Коли у старозавітні часи кропили кров’ю ягнят чи ін.жертв жертовники, посуд та людей, то не вважали, що то мертвому припарка.
    Людям властиво розвиватися, збільшувати знання і розуміння. Це нормально.
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Авжеж. Жертвоприношення не були припаркою, а Божою вказівкою, - прообразом жертовної смерті Ісуса. Лиш не кропили (там й ще за гроші) помешкання, засоби пересування та ін. А зараз це - вигадана "припарка" для додаткового заробітку.
    Стопудово. Збільшувати знання корисно, на відміну від збільшення вигадок. Ви ж не проти, якщо подібним чином збільшують знання С.Є., нє? Ви схвалили таке у темі про них? Якщо ні, то поспішіть.
     
  14. Оленa

    Оленa Well-Known Member

    Це називалося ОСВЯЧЕННЯМ. Перегиби бувають, але суті освячення це не стосується.
    Тому й важливо розрізняти збільшення знань від збільшення вигадок.
     
    • Подобається Подобається x 2
  15. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    (Індульге́нція — у римо-католицькій церкві, відпущення тимчасових покарань за вже прощені Богом гріхи в таїнстві сповіді. Індульгенції базуються на віруванні в те, що гріх, хоча прощений, повинен тим не менш мати кару на землі або в чистилищі. Церква може відпустити ці кари завдяки заслугам Христа та святих»). Такими індульгенціями активно торгували: http://drevo.pravbeseda.ru/index.php?id=4736
    А ви знаєте причину сутички між протестантами у католиками в Касселі 1528 року? Дії протестанта з точки зору католицького "вчення" не були грішними, бо він наперед викупив у них той гріх (я вже не хочу писати про ту відплату за той вчинок католиків, бо то вже інша тема), але початок інциденту оригінальний:
    "Майским утром 1528 года подмастерье единственного в Касселе цеха бондарей Ганс Крот, помолившись, вышел из дома и направился к лотку,
    за которым монах-доминиканец торговал индульгенциями. Ганс долго стоял у лотка, внимательно читая прейскурант, и, наконец, попросил дать ему лоскуток пергамента, на котором витиеватыми буквами было выведено:"Отпущение за рукоприкладство на пробста, декана, священника или другое духовное лицо..." Потом, немного подумав, он прикупил также индульгенцию с текстом: "Если же рукоприкладство дошло до кровопролития и имело место вырывание волос либо иное тяжелое насилие или нанесение побоев..." Старательно спрятав обе индульгенции, Ганс Крот направился к католической церкви и попросил мальчика-служку вызвать отца Кроллициаса. В последующие несколько минут Ганс Крот старательно отработал на святом отце все, что разрешалось двумя грамотами, за исключением, впрочем, "вырывания волос", так как искусственная тонзура сочеталась у преподобного Кроллициаса с весьма обширной естественной плешью."

    Серед релігійних положень католицької церкви є і таке: немовби Христос, Богоматір і святі мають таку кількість заслуг, що їх вистачить для забезпечення потойбічного блаженства всьому існуючому в майбутньому людству. Весь цей запас «добрих справ» Бог надав у розпорядження католицької церкви; остання на свій розсуд може відділити певну частину цих «добрих справ» віруючим для спокутування гріхів і особистого спасіння, але за це віруючі повинні платити церкві. Продажем Божественної благодаті «завідував» спеціальний трибунал при Папі. Там за гроші можна було отримати індульгенцію - папську грамоту, яка давала віруючим відпущення гріхів або визначала час, протягом якого можна було грішити, тобто коїти злочини.
    Папа Бенедикт XII в XIV ст. запровадив прейскурант на відпущення гріхів, у якому зі знанням справи перелічувались всі види злочинів і засоби їх виконання, за які можна було отримати спокуту, - за певну суму грошей, зрозуміло. Цей «прейскурант» знаходиться в Публічній бібліотеці Санкт - Петербурга. Ось деякі розцінки з цього «прейскуранту»:
    · «відпущення для монаха, який носить вузьконосі ботинки і одежу з зав'язками» - 5 гросів;
    · «відпущення для того, хто підробив які - небудь апостольські грамоти» - 17-18 гросів;
    · «відпущення за вбивство аббата або іншого священника, нижче єпископа» - 8 або 9 гросів;
    · «відпущення для того, хто вбив мирянина» - 5 гросів;
    · «відпущення для того, хто вбив батька, матір, брата, сестру, дружину або іншого кровного родича» - 5-6 гросів.
    · «відпущення за крадіжку, підпал» - 8 гросів тощо;
    Того, хто сплатив гроші, церква визволяла не тільки від кари, а й від самої вини за скоєний злочин. Амністія за минулі й наступні злочини приносила значний прибуток майже до XVII ст., коли під тиском протестантизму і громадської думки папство змушене було майже припинити торгівлю індульгенціями. Але, хоча і в значно менших розмірах, ця діяльність католицької церкви не припиняється остаточно й досі. Тепер монахи і священники не продають індульгенції на базарах, як це було в XVI ст., але в кожному ватиканському магазині в Римі, що веде торгівлю предметами культу, віруючий або турист може купити собі за помірну плату індульгенцію за підписом кардинала і Папи Римського, в якій вказується, що людині прощаються всі гріхи на випадок раптової смерті або неможливості покаятися перед смертю. Вартість індульгенції - від 5$ і вище, залежно від якості паперу, малюнка і портрета Папи Римського, що прикрашає кожен примірник. Є також індульгенції вартістю в кількасот доларів, виконані відомими художниками, з золотим тисненням. Тобто при виготовленні індульгенцій їх поширювачі почали діяти більш розважливо, враховуючи те, що є миряни бідні і багаті.

    Зараз здається впроваджуються безплатні індульгенції: http://news.invictory.org/issue21976.html

    Погоджуюсь. Слід розрізняти збільшення знань про освячення (як прообразу) старозавітнього обряду жертвоприношення від новозавітніх вигадок церковно-бізнесових освячень помешкань, автомобілів і всього, що потрапить під руку . :good:
     
    Останнє редагування: 19 жов 2009
  16. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Даяно, але то не є обовязково. Не хочете посвяченої води - не треба, ніхто нікому руки не заламує. Чи вас давить чийсь заробіток?
     
  17. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Причому тут - хто чого хоче? Це ж просто полеміка .:) Ви ось відкрили тему про С.Є., де критикуєте їх. Вас також ніхто не примушує вірити в те, що ви там критикуєте, нє? Чи вас давить, що їхня конфесія є єдиним теократичним інформаційним каналом між Богом і людьми, а ваша - всього лиш непомильною у справах віри і моралі? То це ще можна поправити. Людська фантазія безмежна.:preved:
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Єдине, що мене цікавить і давить у СЄ - це, щоб хтось туди не потрапив, а більше.... ніби й нічого.

    Людська фантазія - то одне, а ще є дія Святого Духа. Важливо розрізняти ті речі.
     
  19. Зануда

    Зануда така зануда

    То є заробіток власників магазину з пам"ятками. Сила таких індульгенцій точно така сама, як відкриток з видами міста чи інших пам"яток куплених у будь-якому іншому магазині. :) Така велика, а така наївна. Але хто шукає діру в цілому...Навіть не дивуюсь вже мабуть.
    Цікава літературна історійка. Нажаль, за всі такі вигадані і реальні надужиття тепер має розплачуватись Церква, недобросовістні віряни якої (а радше ті, хто вірянами себе називає) зловживали і збагачувалися неправедними шляхами. Зате тепер є про що поговорити.
     
    • Подобається Подобається x 1
  20. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    колись ми про ключі сперечалися, пригадуєте?
     
    • Подобається Подобається x 1
а де твій аватар? :)