КПК

Показати повну версію : Хто знає як можна заблокувати ЖПС

механік
12.03.2008, 21:06
Хто знає як в домашніх умовах можна заблокувати ЖПС і як можна його знімати з машини шоб їздити по своїх справах а шеф думав шо машина стоїть настоянці. Буду вдячний за будь-яку інформацію....

Капітан
12.03.2008, 22:36
В технике настолько не разбираюсь... ИМХО, проще снять шефа.

Мих
12.03.2008, 22:41
шо то таке то ЖПС?

Капітан
12.03.2008, 22:43
шо то таке то ЖПС?

Якщо я правильно зрозумів - GPS датчик.

Deus igrok
12.03.2008, 22:49
Ніяк,
але там воно всерівно зберігає дані спідометра.
Такшо і його тре буде відкруувати назад.
Датчиків від 2-7 по ідеї.
Нє, то дурна справа ..або ювелірна ...

Капітан
12.03.2008, 22:53
Ніяк,
але там воно всерівно зберігає дані спідометра.
Такшо і його тре буде відкруувати назад.
Датчиків від 2-7 по ідеї.
Нє, то дурна справа ..або ювелірна ...
Якась нова модель? Я думав Джі-пі-ес датчик тільки дає сигнал про власне місцезнаходження у просторі... Це ж не тахограф, щоб кілометраж і т.д. контролювати?

Deus igrok
12.03.2008, 22:56
Якась нова модель?
Хм, я думав автор про логістичні установки ГПС на авто
МТС навіть таку послугу надає ...
Центральний комп отримує: кординати знаходження, швидкість, кілометраж, висоту щодо рівня моря ... і таке подібне.
А якщо простий ГПС ... то мона його просто в гаражі лишати , хіба ні ? =)

Капітан
12.03.2008, 23:00
Хм, я думав автор про логістичні установки ГПС на авто
МТС навіть таку послугу надає ...
Центральний комп отримує: кординати знаходження, швидкість, кілометраж, висоту щодо рівня моря ... і таке подібне.
А якщо простий ГПС ... то мона його просто в гаражі лишати , хіба ні ? =)
пес його знає... Хай прийде автор і розрулить.

Boris_Kiev
12.03.2008, 23:02
механік
зробіть експеримент:
обмотайте GPS (приймальний блок) фольгою, з"єднайте з масою коротким дротиком і з"їздіть кудись (куди накаже шеф). Повернувшись на місце, де Ви зробили фольговий екран, зніміть його.
ЩО буде записано у пам"яті навігатора ?