КПК

Показати повну версію : Допоможіть,будь ласка!

Метелик))
16.02.2008, 22:57
всім приємного вечоро..ч потребую вашої допомоги..справа в тому(мені соромно)..я жодного разу не була у Львові..і хочу,щоб ви мені підказали як можна організувати цікаву і водночас романтичну поїздку на 8 березня,виходячи з того,що я студента і коштів у мене не так вже й багато..буду дуже вам усім вдячна за допомогу)

sslonn
18.02.2008, 11:52
для романтики тре другу половинку, імхо:)

Leopolis
18.02.2008, 12:41
всім приємного вечоро..ч потребую вашої допомоги..справа в тому(мені соромно)..я жодного разу не була у Львові..і хочу,щоб ви мені підказали як можна організувати цікаву і водночас романтичну поїздку на 8 березня,виходячи з того,що я студента і коштів у мене не так вже й багато..буду дуже вам усім вдячна за допомогу)Приїзд до Львова - вже і є тією визначною романтичною подією, якою пронизане все місто вцілому! Судячи з повідомлення, то ви студент/ка, коштів не багато... отож немає змісту використовувати послугу екскурсоводів (можна сміло обійтись картою, путівником з докладним описом туристичних маршрутів), чи брак коштів спричинений метою віднайти романтичного мецената на 8-Березня? У будь-якому випадку, відвідавши місто Лева Ви не прогадаєте! Гарних Вам вражень!

sslonn
18.02.2008, 14:07
все вірно... тут десь була гілка про житло...
а далі... виходите в центр і все бачите самі:)
на перший раз вистачить;)

дешево і сердито;)

Масік
21.02.2008, 15:43
Все починається з вокзалу, далі прямуєте (якщо багажу не багато) до центру міста , там на площу ринок, далі можна і на високий замок сходити, в центрі на прСвободи є музей історії і релігії там можна записатися на екскурсію по підземеллях Львова , вражень вистачає, потім Шевченківський Гай, ну і звісно ж купа романтичних маленьких кавярень з духом старовинного міста

Poster
05.03.2008, 17:03
...краще винайняти квартиру нiж номер в готелi

а про кафешки можна подивитись тут (http://v.lviv.ua)

Тим22
08.04.2008, 13:43
Апрель
08